|
|||
|
|||
Corrado G60
Ik ben ook weer terug van weg geweest
2 weken geleden ben ik helaas moeten stoppen met de VR6 hobby motor was kapot gelopen Ben nu dus al 2 weken auto loos en het werd tijd voor wat anders. Heb vandaag een corrado G60 gekocht morgen ga ik hem omschrijven en ophalen dan zal ik ook meteen foto's maken.
|
|||
|
|||
Eindelijk wat tijd gevonden om de foto's te uploaden
nog wat info van de corrado G-lader pas geleden gereviseerd factuur aanwezig Nieuwe sensoren Grote beurt gehad Remklauwen uit elkaar gehad en gereviseerd en gecoat Velgen gecoat met 4 nieuwe banden enz.. de auto is van een vriend van me geweest en daarom heb ik hem ook gekocht nog wat foto's:
|
||||
|
||||
Nette corrado zo te zien . Blijft leuk speelgoed
|
|||
|
|||
is indd nog een erg nette auto wil ik ook graag zo houden.
en dat het leuk speelgoed blijft heb je indd gelijk in
|
||||
|
||||
Gaaf ding, wel even uitlaatje rechthangen of vervangen. Dit ziet er een beetje raar uit.
Verder mooie Corrado!! |
|
||||
|
||||
Mooie corrado , kan het zijn dat deze ook vaker door simpelveld is gereden? komt me zo bekend voor namelijk.
|
|
|||
|
|||
uitlaat komt nog een andere voor
geen idee of die vaak in simpelveld geweest is persoonlijk denk ik van niet werd in een heel jaar amper 2000 km mee gereden stond meestal stil omdat dit zijn 2e auto was
|
||||
|
||||
leuk ding, ori koplampen, rode achterlichten en klaar.
|
||||
|
||||
Leuke auto!
|
|
|||
|
|||
Ik ga aan het uiterlijk niet veel meer veranderen :$
thankss Ben alleen opzoek naar een mercedes sprinter intercooler en een plek waar ik hem kan laten chippen dan vind ik het wel weer effetjes goed geweest
|
||||
|
||||
Chippen van een G60? JD Engineering!
|
||||
|
||||
Borbet's staan toch altijd heerlijk onder een Corrie!
En wat rené zegt, jd! Hoop kennis en vaklui!
|
||||
|
||||
deze heb ik laatst zien rijden op de emmaberg in valkenburg.
|
|||
|
|||
Die ziet er nog heel deftig uit.
Leuke wagen zo een corrado. Grtz |
|
||||
|
||||
sprinter intercooler past niet lekker in een corrado
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de leuke reacties!!
Heb vandaag gebeld met JD zodra er een grotere intercooler in zit maak ik een afspraak bij hun om te laten chippen. Kan best dat die op de emmaberg gezien hebt auto heeft altijd in nuth gelopen(nu nog steeds) Welke intercooler raad jij me aan dan ruud ??
|
||||
|
||||
mooie corrado, ziet er strak uit
|
|||
|
|||
Thanks !!
|
|||
|
|||
Vandaag nog wat klein spul voor de corrado gaan halen had een ventilatierossterstje kapot de complete sigarette aansteker miste ik en heb led lampjes in de kenteken verlichting gemonteerd.en hier nog paar foto's die ik afgelopen week tussen de onweersbuien door heb gemaakt
|
||||
|
||||
Probeer het eens bij een koeler revisie bedrijf, daar kunnen je ze op wat maten vast wel helpen met een passende IC
Strakke Corrado hoor!