|
||||
|
||||
golf 2 en 3 onderdelen te koop
hallo,
de volgende auto wordt gesloopt; een golf 2 1.6 uit 91 met kapotte motor. er zit een dakje in, deze is niet om over naar huis te schrijven. 10 euro voorruit 15 euro uitlaat 20 euro velgen + nieuwe banden 25 euro bumperset met rode bies, iets verkleurd 15 euro trekhaak met kabelboom 10 euro 5 bak 20 euro veerpoten origineel 25 euro verder heb ik nog liggen: golf 3 dash 20 euro golf 3 gti front incl radiateur 20 euro golf 3 zwart gti interieur 5 deurs 50 euro izgs golf 2 velours interieur 5 deurs izgs 100 euro 2 x golf 3 in hoogte verstelbare stuurkolom 15 euro p/st golf 2 achterklep met ruitenwissergat dichtgelast 15 euro gti achterlichten golf 2 10 euro golf 2 heldere achterlichten met booskijkers in de kleur lc3u 20 euro corrado rs bumperopzetstuk rieger incl gaas 20 euro edition one vloermat 3 deurs compleet 15 euro golf 2 stuurbekrachtiging compleet 30 euro Golf 2/ corrado abs pomp+ kabelboom, weet niet of de pomp nog goed is 30 euro Golf 3 5-deurs abc stijl kappen. Zwart onder. Wit boven 15 euro Golf 3 5-deurs gti lijstenset. 1 dorpelstrip ontbreekt en een paar hoekkapjes 30 euro Cupdiffusers 20 euro per stuk En gigantisch veel klein spul, mail me maar wat je nodig hebt en ik zal kijken of ik het heb de schuur ligt nog aardig vol, dit zijn de grote dingen die weg moeten, ik vind het sund om weg te gooien, vandaar de lage prijzen. alles is af te halen in stroe Last edited by wob8v : 31-05-2013 at 22:27. |
|
||||
|
||||
PM voor de velgen + banden
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel intresse in bepaalde dingen van waar ben jij?
|
|
||||
|
||||
Ik zit in stroe, Gelderland.
Stuurbekrachtiging, bestuurdersstoel, fan, carburateur met toebehoren, Koppelingskabel zijn verkocht |
|
||||
|
||||
Advertentie aangepast
|
|
|||
|
|||
Ik zoek nog een rembekrachtiger incl remcilinder..
Ook zoek ik nog een kachelfrontje met werkend lampje
|
||||
|
||||
Werkend (in alle standen) kachelmotortje aanwezig?
|
||||
|
||||
Kachelmotoren heb ik nog 2 van, geen schakelaars meer.
Bedieningspaneel heb ik nog, ik zal het lampje van de week controleren |
|
|||
|
|||
Bumpers onbeschadigd ? Dan heb ik interesse
Gr Richard |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig 2 hoedenplank houders (Links + rechts)? En 2 heupgordels van de achterbank?
|
|
||||
|
||||
de bumpers hebben kleine krasjes op de hoekjes en de achterbumper heeft een minuscuul deukje. de bies is iets verkleurd.
hoedenplankhouders heb ik alleen zwart bekleed heupgordels heb ik voor je, je wil alleen de middelste dus? stuur anders een pm met daarin wat je nodig hebt, en je 06 om eventuele fotos te wattsappen |
|
||||
|
||||
Schop!
|
|
||||
|
||||
Niemand die nog iets voor belachelijk weinig wil hebben? Anders gooi ik het weg
|
|
|||
|
|||
Rembekrachtiger incl remcilinder?
|
||||
|
||||
deuren zonder deuken en/of roest?
Zo ja heb ik interesse. Noem me maar een prijsje.
|
||||
|
||||
Rembekrachtiger heb ik niet. Ik heb wel een paar 5-deurs deuren liggen
|
|
||||
|
||||
stuur me anders even een pm over die deuren.
Mits ze netjes zijn heb ik interesse
|
||||
|
||||
een update;
stuurbekrachtiging is nu echt verkocht knipperlichten zijn verkocht golf 3 gti lijstenset is verkocht hoedenplank dragers en kofferbakmat is verkocht als de koper zich voor het weekend meld meer fotos en onderdelen staan op mp. link: http://link.marktplaats.nl/685753833 groetjes |
|
|||
|
|||
wat wil je voor de complete carroserie (die rooje op de foto)? en wat zit er nog allemaal op en aan nu?
gr. wilco |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je weinig aan die carrosserie hebt. Kijk maar in mijn andere topic in golf en jetta mk2. Mocht je daarna alsnog interesse hebben is hij gratis
|