|
|||
|
|||
Golf 2, 1.8 Turbo.
In augustus 2001 heb ik mijn golf gekocht, een golf 2 1.8 16V
Andere velgen en andere gril gekocht. Edition one lijsten erop: weer nieuwe velgen ( 8X15 en 9X15 ) powertechs. Na een jaar, wilde ik wat anders dus de auto uitelkaar gaan halen. Toen de auto kaal was is die naar de spuiter gegaan, vond geel toch wel wat hebben. Vers gespoten Weer beginnen met opbouwen Na lang sparen mijn blokkie De bak zag er niet uit Dus die heb ik dan maar geschuurd en gespoten De bevruchting Na lang zoeken velgen gevonden en deze laten polijsten Bij een sneller auto horen ook betere remmen ( wordt nog wel eens vergeten ). Bij zo'n blok krijg je geen uitlaat, dus die moet je dan zelf maken. ( 70 mm rvs ) Nieuwe veerpoten: Rolbeugel moest er ook in, deze laten maken door Ron Huijzer ( 60 mm rvs ). Op de achtergrond zie je ook mijn oude corrado dash. Met de A3 TDI bak, moet dus ook het schakelsysteem worden omgebouwt. Tussendoorn nog klapraampjes gekocht En Porsche deurklinken De motor liep maar door een stomme fout niet zo lang ( week later was alles weer gemaakt ). Met geluk een TT-dash op de kop kunnen tikken. Z'n eerste meeting. En zoals jullie weten staat ie er nu zo bij: ( zo dan kan ik mijn verhaal een beetje centraal houden in 1 topic, is wel zo duidelijk ). ben druk bezig met afmonteren. Last edited by mellowyellow20VT : 04-07-2006 at 09:40. |
|
||||
|
||||
man man man
Super bak!! echt dik, alleen die spiegels..... minder |
|
|||
|
|||
ja spiegels gaan eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooi man, wat komt er voor in de plaats als ik dat vragen mag? |
|
|||
|
|||
van die americaanse kapjes, dus geen spiegels
|
|
||||
|
||||
funky
maar is de linker spiegel niet verplicht? vind deze spiegels 3x niks |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn de americaanse anders dan de europese?
|
|||
|
|||
Quote:
weet ik veel, ik heb ze gekocht onder de noemer americaans. zullen wel de zelfde zijn. |
|
||||
|
||||
Mooie auto, en dikke motor! Ben benieuwd, wanneer is ie live te zien!
|
|
||||
|
||||
Mooie auto..zijn dat helder koplampen?
|
|
||||
|
||||
niet helder...
|
||||
|
||||
ja ik zag het al op foto 2...gheghe
|
|
|||
|
|||
Quote:
VW club zuid limburg meeting en mania, daarna zijn er toch geen goeie meetings meer en gaat weer op stal. In de winter zal er dan nog het een en ander aan gebeuren zodat ie volgend jaar april helemaal klaar is voor een vol seizoen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben bij alle 2 aanwezig :biggrin: dussuhhhh :biggrin: |
|
||||
|
||||
Hey Sebas, heb er in Lichtenvoorde al even lekker overheen staan kwijlen! Knap stukje werk man! Super!
|
|||
|
|||
bedankt, maar is nog een hoop dat ik wil doen. zoals:
- aantal delen van blok laten polijsten - stoelen ( ben hard opzoek naar porsche GT3 stoelen ) - en dan nog een hoop in leer en carbon laten bekleden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je vergeet toch hopelijk de spiegels :p
|
||||
|
||||
En ik wens je veel succes met het zoeken naar die stoelen...Zijn niet gemakkelijk te vinden, geloof ik...
|
||||
|
||||
zit het tt dash er fatsoenlijk in dacht dat je een tijd terug daarmee bezig was
|
|
||||
|
||||
Quote:
wtf??