|
||||
|
||||
Budel 2005 (Spijlbus line-up)
De Budel 2005 organistie heeft toestemming gegeven voor de spijlbus line-up / photoshoot op zondag 19 juni om 11:00 op het feestterrein, aan de rand van het terrein tussen de grote feesttent en de drankkiosk!
Bij deze een oproep aan alle aanwezige spijlbusrijders om hieraan deel te nemen! Opmerkingen: * Dit extra onderdeel staat niet vermeld in het Budel 2005 programma (wat 3 maanden geleden gedrukt is). * Deelname is goed te combineren met eventuele deelname aan het concours d'elegance. (Budel site: "[concours] Deelnemers kunnen tussen 10:00 en 12:00 uur hun auto plaatsen op het concoursterrein.") Laten we een kijken of we dit "record" (Helden 2005) ruim kunnen overtreffen: Last edited by vwspijlbus : 13-06-2005 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Denk wel dat we onze bus er bij komen zetten
Gezien de reakties zal het wel een dikke line-up worden
|
||||
|
||||
Kwil wel maar ga ook zooi verkopen, als ik het tenminste red om zondag er te zijn. Ben bang dus dat ik niet in het rijtje sta of het moet maar ff duren ?!?!
|
||||
|
||||
kan ik hemer ook al iets eerder kwijt? (moet me namelijk om 11 uur ergens melden)
|
||||
|
||||
Quote:
Ploon: Ik weet niet of je 'm er al eerder kwijt kunt. (wellicht kun je dit zelf met de organisatie, ter plaatse, regelen) Ik heb toestemming van de organisatie voor dit onderdeel vanaf 11:00. Het betreffende terrein is vanaf 11:00 hiervoor vrij. Ik weet wel dat de bussen d'r kunnen blijven staan en het veld niet weer om 12:00 ofzo weer leeg moet zijn. Quote:
Al je potentiele klanten staan bij de line-up. Wellicht kun je tijdelijk een laken over je onderdelen leggen en met klemmen tegen wegwaaien beschermen, een bekende van je bij de kraam zetten, ... 't Zou zeker leuk zijn als je d'r van 11:00 tot 11:30 (met bus) zou zijn. Ik ga niemand verplichten om daar "uren" met de bus te gaan staan. Bij een line-up is het natuurlijk wel zo wenselijk dat iedereen (lees: spijlbussen met chauffeurs) op het zelfde moment op dezelfde plaats is. Zondag 11:00 is een tijd dat iedereen weer wakker is, tijd heeft gehad om z'n tent van de bus los te maken, die in het bestaande Budel programma past en dat dagbezoekers er ook nog wat van kunnen meekrijgen. "Je krijgt er spijt van als je met je spijlbus wel in Budel bent maar er niet bij komt staan." Last edited by vwspijlbus : 13-06-2005 at 08:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer, zondag al andere plannen...maar misschien.... |
|
||||
|
||||
Helaas geen motor !!! fotoshop hem er maar tussen hehehe
dennis |
|
||||
|
||||
als het om de real Thing gaat parkeer ik m'n 181 er met alle soorten van genoegen tussen :P
|
|
||||
|
||||
shit Kruk@b ik voel helemaal met je mee, ik ken die 'Budel stress'. Soms denk ik ik ga het halen en soms... denk ik het wordt 'em niet meer!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja! en zondag...plannen zijn veranderd, bed / gordijnen in de bus zijn nu af, dus toch maar voor een nachtje :biggrin: |
|
||||
|
||||
ik ben ook van de partij het weekend, ga alleen zondag bijtijds weer weg
hanzzzzzzzzzzzzzz
|
|||
|
|||
Hey Frank
Ik denk wel dat ik ff kom binnen droppen met m'n spijltje (kan ik eindlijk de greep en ruitenwisserzak enz op pikken) Ps zag op je side dat je een deluxe spiegel zoekt is dat er een met een X-centrische spiegel bev. of een C-metrische spiegel bevestiging (want die heb ik bijde liggen) C-ya Rat 61
|
||||
|
||||
Zou je beiden willen meenemen? Dan kijken we ter plaatse wat er past.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet niet of ik nog in mijn schuur kom voor zondag (zit midden in een verbouwing) Maar ik ga mijn best doen Ik zie je Zondag Hans