![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk zitten ze er dan onder, mijn Borbet A 9*16 achter en 7.5*16 voor.
En wat vinden jullie er van? Ik zelf vind het echt zeer netjes staan. Groetjes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() super hoor! ik ben alleen niet zon fan van dat soort uitlaten op een golfje..!
groetn!
|
||||
|
||||
![]() das niet verkeerd van wat ik er van kan zien !
heb je geen betere (kleinere) foto's ?
|
||||
|
||||
![]() die velgen staan hem goed heb je ook iets duidelijkere pic ervan
|
|
||||
|
||||
![]() echt geile velgen, vikkik al een jaar of 10
|
|
||||
|
||||
![]() zeker mooie velgjes ja!!
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie klassieke golf 2 wielen, vooral met die platte deksels en 9j achteraan!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() ze staan echt onwijs gaaf...
ook met het hart in deze kleur... gisterenavond nog even de wielkuipen voor eruit gehaald want daar liep ie op een... dus die zijn er nu uit en het gaat nu goed... ![]() ![]() ![]() binnenkort als ik effe een betere camera kan ritselen zullen we even betere foto's maken...
|
||||
|
||||
![]() Ben ik de enige die geen fan is van deze velgen??
super auto overigens ![]() Last edited by ForumFreak : 11-06-2005 at 14:48. |
|
||||
|
||||
![]() mooi man! lekkere velgen! staan fantastisch op een golfje 2!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hoor, je bent de enige....... |
|
|||
|
|||
![]() je bent idd de enige, ook ik vind het superstrak zo, die uitlaat kan ie best hebben... is normaal niet mijn stijl..
|
|
||||
|
||||
![]() uitlaat is opmaat gemaakt bij EPS waar hij vandaag weer is geweest...
nadat we de bumper gemaakt hebben zodat hij precies om de uitlaten kwam kwamen we erachter dat de eindstukken scheef zaten en te laag... met EPS gebelt en afspraak gemaakt is alles kosteloos op de goede plek gehangen en zit er nu super onder... zodra mijn been weer beter is gaan we de corrado voorlip pasmaken voor de achter bumper zodat de uitlaten uit de achterlip komen en niet meer onder de bumper hangen...
|
||||
|
||||
![]() Dat klinkt wel strak...hoe staat dat zo`n lip op de achterbumper?
|
|
||||
|
||||
![]() Super velgen, dikke tunnels onder de auto
![]() Als het goed is rijd er op dit moment nog een forummer rond met Borbet A, maar dan 4 x 9J 16" :biggrin: En daar ga ik vanavond even bij kijken. |
|
||||
|
||||
![]() heeft berend ze dan eindelijk klaar?
Vind het erg stoere wielen... passen goed bij de wagen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() TerinG!!!... wat eeb mooie wagen. Super Velgen en die uitlaat kan ie goed hebben. SUPER!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het superdik allemaal
|