|
||||
|
||||
Dan toch een Golf
Ik heb dan toch uiteindelijk een golf II gekocht vandaag...
spec's: -1986 -1.3 C -Marsrot (staat met sticker in de wielbak) -68.000 km nu, met onderhoudshistorie erbij, en alle boekjes die ik maar kan verzinnen... Verder nog in erg goede staat, wel wat deukjes en plekjes, maar voor zijn leeftijd heel netjes... Hoedenplank zonder gaten e.d. Interieur als nieuw, asbak die nooit gebruikt is, geen sporen van gebruik eigenlijk... Ori VW trekhaak... plannen: Audio inbouwen(maar niks er voor slopen!), verlagen, cookiecutters klaarmaken en eronder, deukjes er uit laten halen voor zover het kan... Misschien ooit nog de onderdelen die ik voor een 1600 blok heb liggen samenvoegen tot een werkend geheel, en er in hangen, maar vind het ook wel zonde eigenlijk... Trekhaak verwijderen. Spatlappen eraf. Wisser achter plat of er af. veel plezier van hebben....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ziet er verdomt goed uit !!!
veel plezier ermee !
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, ziet er netjes uit! Ben benieuwd hoe de koekjes eronder staan!
Enne... wel ff je sig aanpassen, dan
|
||||
|
||||
tering wat is dat ding netjes, nu nog mooie velgen en klaar, erg strak in de lak
|
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit hoor! ben een hele tijd gek geweest van deze tint rood.
|
||||
|
||||
Eindelijk je zin! Gefeliciteerd tommy en veel plezier ermee!
ps, pas je onderschrift gelijk ff aan! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit thom,
ben benieuwd naar de voorderingen etc. voor nu veel plezier en succes met je project! |
|
||||
|
||||
nette auto tommy
succes ermee |
|
||||
|
||||
Zeer nette Golf!!! Wat ik me afvraag; is die standaard geleverd zonder die lijsten rond de wielkasten?? Dat vind ik veel mooi namelijk!! Vind die spatlappen ook wel stoer staan
Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
deze is zo ori geleverd... en de prijs viel op zich erg mee... een gek zou er veel meer voor gegeven hebben!
onderschrift wordt aan gewerkt... Zitten wel wat deukjes enzo op.... en de zoon van de vorige eigenaar was autopoetser van beroep.... poetste dat ding al zo lang als ze hem hadden... en dat was 11 jaar... Hij had zelf aan een garage vol vw's, anders had ie hem er bij gezet... Tis een echte liefhebbersauto geweest! en nu weer
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Heb ik dus een MH motorcode? Dit zou me namelijk heeel goed uitkomen, ivm een bewerkte MH kop die ik heb staan, en een setje solexen, inlaatspruitstukje, enz enz....
|
||||
|
||||
Mooi wagentje Stommie, zie het al voor me met die koekjessnijders, laag en die solexen zou wel de spatlappen laten zitten... vind het wel wat hebben. Die sjorknuppel is best wel handig... we hebben weinig mensen binnen de club met zo'n ding dus u komt als geroepen
|
||||
|
||||
Quote:
nou nou gefeliciteerd, die ziet er inderdaad nog erg netjes uit!!! Wil je met deze wel op de foto met de menie en de 20v ?? |
|
||||
|
||||
Vet ding, lekker origineel. Kan je nog zeker weten wat retro-achtigs van maken. Super!
|
|
|||
|
|||
super tommy!!! idd van een poetsfreak geweest... die binnenkant van de motorruimte :| zelfs die is schoon!!
doe maar gauw die MH kop klaar maken, op solexen zou errug mooi zijn! en schroefsetje en cookiecutters ook (of dikke 13/14ers!) |
|
||||
|
||||
NETJESSSSSSS
|
|||
|
|||
Alsof ie zo uit de showroom komt!Nette auto Thom,veel succes ermee,en met jou creativiteit zal er wel wat leuks uit komen.
|
|
||||
|
||||
netjes hoor...veel plezier ermee