|
|||
|
|||
Golf 1 VR6
reed vandaag in eindhoven en kwam deze Golf Vr6 tegen... echt een ongeloofelijke ASO rechts inhalen bumperkleven etc.. met een of andere lijpe mocro achter het stuur opknopen die gast..
|
|
||||
|
||||
Dus.. Welkom
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dikke auto
|
||||
|
||||
en wat moeten wij met die info?
|
||||
|
||||
Dan bel je lekker de politie....
|
||||
|
||||
Quote:
idd
|
|||
|
|||
Reed je zelf
|
|
||||
|
||||
De golf I stond vorige maand nog op marktplaats te koop.
Datum aanvang tenaamstelling 30-08-2012 |
|
||||
|
||||
Snel hè een vr6 in een golf1.
|
|
|||
|
|||
hahahahaha vr6+ mk1 is
|
|
||||
|
||||
is zijn eerste post hier weet niet beter zeker
|
|
|||
|
|||
Al die moeite om je daarvoor aan temelden...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft iig wel de moeite genomen om erachter te komen dat er een vr int vooronder van deze golf ligt. Ik snap ook wel dat t frustrerend is als je ingehaald wordt door zon auto en dan hier maar ff de ergernis van zich af typen. |
|
||||
|
||||
Quote:
eerst maar even uitgebreid voorstellen ,dan weten we dan ook om wie het gaat hoe of wat wie en waar en wat ie rijd ,mischien was het ook wel nodig om zo snel mogelijk ingehaald te worden............... |
|
|||
|
|||
moohooi ik snap et ook nie ,,,,,,kekke waggelt
|
|||
|
|||
Quote:
hahah idd, volgens mij vindt hij het een mooie auto en verder weet hij er wel veel over, tussen het racen door nog even snel onder de motorkap gekeken ofzo en later nog eens een foto gemaakt... |
|
||||
|
||||
Daar hebben we toch een apart topic voor ?? Ergernis bedoel ik...
|
|||
|
|||
Quote:
Stonden toen ook foto's van de binnenkant op. Was niet zo netjes gedaan.. jammer.
|
||||
|
||||
Lelijke Mk1,verschrikkelijke kleur,tupperware spoilerset en dan ook nog een VR6 als krachtbron.....sorry,maar niet mijn smaak.
|