|
||||
|
||||
hier ben ik ook bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
NAAST ELKAAR
|
||||
|
||||
Ben er dit jaar niet bij ivm dat ik dan vakantie heb en als ik terug kom uit engeland de auto uit elkaar gaat.
|
|
||||
|
||||
Wij staan ook weer op t lijstje
Vrouwtjes bij ons in de tent |
|
||||
|
||||
hehe, eindelijk betaald....
de g40 en de Rocco einzer zullen er zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Goedzo schatje
|
||||
|
||||
Het word zo te zien weer een gezellige boel.
|
|||
|
|||
is dit de moeite waard jongens? Anders ik er ook ff heen
wat moet ik me er van voorstellen? Hoeveel auto's komen er +- ? ik ben bij de meeting in hellendoorn geweest, en dat was perfect! heb de pics gezien, dat ziet er goed uit gr leon |
|
||||
|
||||
wij gaan erheen vanaf de eerste dag en het is altijd super vooral als je het weekend gaat.
hoeveel auto's weet ik niet maar zag dat er al 167 weekend auto ingeschreven staan. daar komen de dagjes auto's nog bij...
|
||||
|
||||
De hoeveelheid auto's / mensen die je kunt verwachten op de zaterdag en zondag overdag zullen afhangen van het weer. We hebben iig plek voor bijna oneindig veel auto's dus iedereen is van harte welkom.
Het aantal weekend bezoekers (auto's) zal ongeveer uitkomen op 185 á 200, aantal mensen 300+. Dat is nu ongeveer de prognose 170 bevestigde bezoekers, gecombineerd met de nog openstaande en alle mailtjes die we dagelijks nog krijgen met de daarin de vraag of er nog plek vrij is op de camping! Hopen op goed weer (de verwachtingen zijn goed) en dan zitten we bomvol! Tot 11, 12 & 13 september
|
|||
|
|||
oke, klinkt goed!
we komen vanuit almelo, dus goed te doen! Verder nog iets te beleven / doen? Rollebank, vreettent, poetsspul, wieltjes, tekoop? ik zal de link overigens ook ff doorspitten gr leon |
|
||||
|
||||
Zie hier de infopage over de Summermeet 2009:
http://www.vwteam.nl/summermeet.php Show & Shine (totaal 97 prijzen te winnen) DB Drag en DB Showcars Stands die aanwezig zijn kun je hier vinden >> http://www.vwteam.nl/summermeet.php?page=standhouders (en we zijn nog met enkele andere in onderhandeling) Voor weekend bezoekers een party night, zaterdag vermaak en nog veel meer. Snackwagen is ook aanwezig.
|
|||
|
|||
ik ga zeker komen met 3 auto's ( golf cabrio, caddy 232pk, T2 79' )
leon |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf, alle drie aparte wagens...leuk dat je aanwezig bent!!
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen die gaan vanaf Zuid-Holland (omgeving: Rotterdam, Delft, Zoetermeer)
Zodat we achter elkaar erheen kunnen. Zit te twijfelen om te gaan maar mijn VW vrienden gaan maar 1 dag en ik wil het hele weekend maar ga natuurlijk niet alleen.
|
||||
|
||||
Quote:
een hele kudde komt vanuit die kant ( schiedam e.o.) stuur ff pm
|
||||
|
||||
Volgens de knmi wordt het toch een mooi weertje.
donderdag 10 september tot en met zondag 13 september 2009 Grote kans op rustig nazomer weer. Temperaturen ruim boven normaal. |
|
|||
|
|||
Laat het dit jaar dan maar eens een keertje mee zitten Theo
Als er nog mensen zijn die zich in willen schrijven wees er dan snel bij aankomende maandag zal de inschrijving dicht gaan! We zitten nu op ruim 200 auto's voor op de camping en +/- 310 personen en elke dag komen er nog aanmeldingen binnen De poort zal vrijdag open gaan om 15:00uur voor weekend gasten. Zaterdag en de zondag voor dag bezoek van 10:00 tot 17:00uur Tot Volgend weekend www.vwteam.nl |
|
||||
|
||||
Dan heb ik nog net op tijd (gisteren) de mail uitgestuurd naar onze clubleden om gezellig mee te gaan naar deze weekendmeet.
Ik ben er dit jaar dus weer bij, heb er zin in!
|
||||
|
||||
Me too.
|