|
||||
|
||||
Velgen in 4x100
Zoek een setje 15" / 16" velgen, 4x100 , ET max 35 , en maximaal 7,5 J.
Simpele velgjes (het liefst met) met een paar fatsoenlijke banden. Wil er ook niet teveel aan spenderen... tis voor de daily....
|
||||
|
||||
voor 40 euro mag je ze hebben |
|
|||
|
|||
ik heb een paar oz velgen, 4x100 et 26 7J, met spuit/poleist werk, zonder rubber
|
|
||||
|
||||
Quote:
op 1 band wel de rest is apk afkeur |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een setje CMS Nemesis 15 inch ET 37 liggen. Banden 195-50-15 en 205-50-15 (achter). Goed profiel.
Dit type werd vaker onder een Golf of Polo gezet door de dealers. Als je interesse hebt, heb ik foto's via de mail. groet Edwin Last edited by EdR : 28-03-2007 at 15:39. |
|
||||
|
||||
Is dat een 5 spaaks wiel? Is niet echt wat ik zoek, maar wie weet, als de prijs mij bevalt...
Foto's (en prijs) mag je natuurlijk altijd mailen naar christiaan@volksforum.com (en lokatie waar de wielen te bezichtingen zijn...)
|
||||
|
||||
heb alleen 14" bbs voor je met goed profiel....
|
|
||||
|
||||
pik, kep een setje ATS, zwarte in 7j..staat niet onder een type 3 he?
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een leuk 17" setje, meerdelige-look-a-like, maar randen zijn wel geoxideerd. Zitten banden op, waarvan 2 beter vervangen kunnen worden. Voor minder dan 100euro zijn ze van jou! Foto's kan ik je mailen.
|
||||
|
||||
Ik heb dit nog prijs valt over te praten. http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=ensure
|