|
||||
|
||||
Golf/Jetta II achterbumper?
Hallo beste forumleden,
Ik ben opzoek naar een normale binnenbalk voor de achterbumper van mijn '88 Jetta coupe (smalle bumpers) en vroeg me af of de die gelijk is aan 1 van een Golf. Weet iemand van jullie hier meer over? Zover ik heb kunnen zien loopt de binnenbalk tot aan de hoeken van het bumperschild en niet om de hoek. Ik weet dat vanaf daar de Jetta en Golf bumper afwijken vanwege de lengte van de Jetta. Het is namelijk zo dat er nu een trekhaak onder hangt die ik weg wil hebben. En voordat iemand de suggestie geeft, vind ik het zonde om de haak weg te slijpen. Ik heb in mijn zoektocht nog nergens de OE onderdeel nummers van alleen de binnenbalk kunnen vinden dus ook niet kunnen vergelijken. Hopelijk kan tenminste 1 van jullie mij verder helpen. Ik zou het enorm waarderen. Alvast bedankt. Mvg, Lasse Snelders contact via reactie, PB of mail mag. (Mail of PB zie ik sneller) lassesnelders@kpnmail.nl
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |
|
|||
|
|||
binnenbalk is gelijk aan golf. kunstof is bij jetta om de hoeken langer
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een Jetta bumper liggen
|
||||
|
||||
kan je niet beter ruilen met iemand die een trekhaak wil steken?
ik heb een trekhaak op mijn golf gestoken en heb mijn eigen bumper moeten aanpassen om die te gebruiken met die trekhaak. gewoonweg omdat ik er geen complete vond
|
||||
|
||||
Hallo weer. Bedankt voor de info. Ik wil waarschijnlijk de trekhaak nog achter de hand houden. Wie weet komt die nog eens van pas. Wisselen is nog geen 30min werk tenslotte. Ik heb ook zelf nog een prachtige Jetta bumper, maar zocht alleen de originele binnenbalk. Nu ik weet dat die hetzelfde is als die van een Golf wordt het zoeken al makkelijker.
Mvg, Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |