|
||||
|
||||
mk1 1976
|
||||
|
||||
lekker veel info
|
||||
|
||||
Awesome! Vind dat een supertoffe kleur.
|
|||
|
|||
Geloof me het verhaal klopt eerste eigenaresse etc.
Eigenaar weet er niks vanaf qua waarde ziet het alleen als een oud golfje Heb geen centen meer sinds bruiloft ,maar anders.... |
|
||||
|
||||
had vanmiddag even gebeld, 2500 euro. ga niet zeggen of dit te duur is of niet, maar 2500 euro had ik er niet voor over.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 17-11-2014 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Kneiters, leuk ding joh. Heerlijk simpel ook. Een motor, vier wielen, stoelen en bank en een stuur.
|
|||
|
|||
Zeker een leuk ding... Even contact gehad met de verkoper en wat foto's ontvangen:
Flinke roest op beide dorpels, deuk in rechter deur en scherm, beide bumpers gedeukt en in slechte staat en heel veel laswerk en nagenoeg een vaste prijs van 2500 euro... Mij het niet waard... |
|
|||
|
|||
Een Golf1 in de meest goedkope en kaalste uitvoering , die zijn nooit bewaard gebleven eigenlijk unieker als een LS bv die zijn bewaard gebleven deze niet. Dus erg uniek dat hij nog bestaat. Want slecht warendeze Golfjes behoorlijk. Maar voor het werk mag de prijs wel naar beneden.
|
|||
|
|||
Nice!
|
||||
|
||||
Ik vind zoeen ook juist het tofste als hij zo karig mogelijk is, Toffe kleur erop.
Heel gaaf ding om een dikke motor in te leggen, verlaging, wielen en klaar.
|
|||
|
|||
Dat was ook mijn bedoeling ermee Misha, een abf met 45er Webers staat al klaar, maar voor 2500 +/+ min. 1000 euro aan laswerk en n complete paintjob vind ik het niet echt rendabel meer...
|