|
||||
|
||||
Quote:
Die turbos zijn veelste klein joh. Je hebt een 2.8 6 cilinder kom op. Moet gewoon een big turbo op Afhankelijk van je doel natuurlijk. Maar als ik zelf nu bijvoorbeeld zou moeten kiezen zou ik denk ik voor een GTX3076R gaan bijvoorbeeld. Iets in die richting. |
|
|||
|
|||
GTX zijn mooie turbo's, alleen een beetje duur(en het voordeel van het iets sneller opspoelen kun je ook met andere, goedkopere, turbo's halen..)
|
|
||||
|
||||
Je hebt genoeg keus natuurlijk. Maar neem ajb geen k03 of wat dan ook. Zo een voorbeeld is er al een keer geweest. Vermogenstoename was 0,0
|
|
|||
|
|||
Daarom bood ik hem ook mijn Precision turbo aan, goed voor 400-450pk... ruim zat voor een vr6-je...
|
|
|||
|
|||
ik heb is even rond zitten lezen, en ben er achter dat de precision 5031E die bleupower aanbiedt meer voor 4 cilinder motoren wordt gebruikt.
toch bedankt voor het aanbod ik denk dat ik voor de Precision 6262 ga. wordt op vr6 forum ook zeer positief over gesproken, te vergelijken met een Garret gt35 alleen net wat efficienter. ik snap alleen niet wat A/R 63. inhoud? zoals het hieronder staat Specs are as follows: T3 .63 or .82 A/R V-Band (4-bolt or 5-bolt available, please specify upon ordering) OR T4 .58 .68 .81 or A/R rear housing V-Band |
|
|||
|
|||
Dacht dat je met lagere druk wilde rijden?? een 6262 is een hele leuke turbo, maar pas vanaf 1 bar gaat het echt leuk worden...daaronder doet ie niet echt superveel... Turbo is ook veel groter, waardoor je meer lag krijgt.
|
|
|||
|
|||
eerst wel, tijdje rijden kijken of alles heel blijft en dan koppakking spacer plaatsen en druk omhoog naar bijv. 1.2 bar.
denk dat je met 0.6 bar met zoon turbo al een mooie duw in de rug erbij krijgt.. |
|
|||
|
|||
update:
gespot @Mitwintermeeting in Deurningen: U.S. lights smoke vorig weekend de accu achterin gemaakt om meer ruimte onder de motorkap te krijgen, foto's daarvan komen eraan. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe jij het gedaan hebt ik heb het ook pas gelede gemaakt
heb er ook nog een noodschakelaar tussen gezet ( meteen een startonderbreker erbij )