|
|||
|
|||
Quote:
Thanks voor deze duidelijke uitleg Willem! en heel veel plezier en rijgenot met deze orginele GTI G60 Edition one. en houden zo,niks meer aan doen,behalve erg zuinig op zijn |
|
||||
|
||||
super auto man, ziet er erg netjes uit velgjes passe ook super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
@ Geditionone : Graag gedaan, en ben maar niet bang... Zo lang dat deze Edition nog in mijn bezit is zal er niks of vrij weinig aan gebeuren en ben er altijd zuinig op geweest en dat zal ook niet veranderen
|
|
||||
|
||||
Kijk aan, weer uit de garage gekomen! Ik dacht al dat ik je een x voorbij hoorde komen. Blijft een vette vak!
|
|||
|
|||
Quote:
gr: Guido |
|
||||
|
||||
Hey Joris, ja het is dan toch eindelijk zover gekomen dat ie weer klaar is.
Maar met dit weer blijft ie fijn binnen, hoe graag ik er nu ook in zou willen touren. Net dus ook maar even de zomer wielen eraf gehaald en heb me er 4 uur aan gegeven om ze weer in topconditie te krijgen. En zolder op tot volgend seizoen Last edited by Dubweiser : 18-11-2010 at 08:15. |
|
||||
|
||||
Cool die weerspiegeling op de vloer !!!
Goed je best gedaan..
|
|||
|
|||
Dit moet ik ook nog steeds doen,
maar kom er steeds niet aan toe. Maar looking good Willem. Ga je volgend jaar ook nog wat meetings doen??
|
||||
|
||||
Denk dat ik aankomend seizoen wel her en der te vinden ben ja
|
|
||||
|
||||
Krijg de laatste tijd nog steeds PB's en mails over de G60, maar begrijp nu ook nog waarom.
Ik ben hier de laaste tijd niet echt meer actief en had dus ook nog niet vermeld dat de G60 sinds 6 April van dit jaar de grens over is gegaan richting Luxemburg en dus verkocht is. Hopelijk is hiermee iedereen voldoende geinformeerd... Met vriendelijke groet, Willem. Last edited by Dubweiser : 22-05-2012 at 16:25. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Weer een Wob minder in NL, zonde!!
|
|
||||
|
||||
Ik kan de laatste foto's niet zien, iemand die mij kan helpen ?
|
|
||||
|
||||
Alstublieft !
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Das idd wel jammer, op naar iets nieuws????
|
||||
|
||||
Twijfel nu ik die Edition zo zie om ook 16 inch te steken ....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, heb mijn oude hobby op hold gezet en hier mee verder gegaan. misschien dat ik het in de toekomst weer oppik, maar voorlopig even niet aangezien mijn daily het zojuist begeven heeft zal het er voorlopig ook niet van komen. |
|
||||
|
||||
Het was wel een knappert, of niet Willem?!
Nog ooit iets vernomen van de EO?
|
||||
|
||||
Ook geen straf om mee te rijden!
|