|
||||
|
||||
bertus GTI
het word tijd dat ik me zelf eens voorstel.
ik ben bertus en woon in nieuwveen en ben in bezit van twee golfjes GTI. ik heb een type 1 uit 1983 en een type 5 dsg uit 2005. hier een foto van mijn oprit. hieronder de foto's van de auto's die ik gehad heb. gti pirelli GTI 16v |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
nog zo'n golf fanaat als ikzelf
welkom!
|
||||
|
||||
Nieuwveen...daar komt m'n schoonmoeder vandaan
Mooie GTI's heb je (gehad). Welkom
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 08-10-2010 at 21:02. |
|
||||
|
||||
Hey Bertus ,
Welkom hier op Volksforum. Leuk stukje in het clubblad, moet ik ook maar is doen. Grtjs piet |
|
||||
|
||||
Quote:
En morgen dan? @bertus, stoer opritje, zo met die twee dikke golfjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Morgen woont ze gewoon in Stadskanaal Ronnie
|
||||
|
||||
welkom,mooi wagenpark heb je(en had je)
|
||||
|
||||
bedankt voor alle reactie's
ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik een stukje geschreven heb in het clubblad alleen ik heb het clubblad zelf nog niet binnen, komt vast wel. als je ooit nog een keer bij je schoonmoeder langs komt, kom je maar ff een bakkie doen. ik hou er wel van, mensen met dezelfde hobby. deze GTI heb ik ook nog gereden(kreeg hem er niet op, ik had hem nog niet aangepast) golf iv gti 1.8 20v turbo |
|
||||
|
||||
Welkom.
Het lijkt wel of je oprit steeds groter wordt Me schoonmoeder woont een dorp verder, dus die bak koffie hou ik van je tegoed!
|
||||
|
||||
he sjors,
wanneer stel jij je eigen eens voor, jouw oprit is toch ook groot en staat toch ook vol. of zijn dat de auto's van je buurman. |
|
||||
|
||||
gisteren ff nieuwe velgen gekocht voor de golf v gti.
weer eens wat anders.
|
||||
|
||||
nice
|
|
||||
|
||||
Inderdaad zeer nice.
|
||||
|
||||
Lekker dat matzwarte hart, gaat goed staan onder een zilvergrijze.
|
|||
|
|||
hey bertus,
Volgens mij ben ik met jou meegereden met de puzzelrit van de Gti club in 2009 weet het wel zeker. Je was toen bezig een grijze mk1 gti te kopen en dat is gelukt zo te zien. Super mooie wagen! Ben je nog naar de nieuwjaars meeting geweest? Kom zelf niet zo veel bij de meetings van de gticlub te druk met werk enzo had eigenlijk wel willen gaan vandaag hadden we achter elkaar aan kunnen rijden. Zit nu ook sinds pas wat aktief hier op het forum. |
|
||||
|
||||
he turbojo,
ja... jij werkt toch in kudelstaart???, ik rij regelmatig langs en kijk of je gti of porsche er staat. ik ben vandaag idd naar de nieuwjaars meet geweest en het was er erg gezellig. als ik wat meer tijd heb kom ik wel een keer bij je langs, kunnen we wat afspreken voor de volgende keer.
|
|||
|
|||
Quote:
He Bertus, Ben er ook als er een grijze berlingo staat. Heb 2 zilveren gti s in de schuur staan nu een 83 er en een 77 er. Je bent altijd welkom als je keer in de buurt bent. groeten johan |
|
||||
|
||||
vandaag met dit mooie weer maar eens de wielen eronder gehangen
|
||||
|
||||
Ben jij ook toevallig lid van de gticlub-holland.
Gr. Jeffrey |