|
||||
|
||||
Greppel
Hallo beste mensen, ik ben Richard en ik woon op het altijd zonnige Ameland Ik ben al enige tijd actief op VWForum maar ik dacht laat ik me hier ook maar eens aanmelden. Tegenwoordig heb ik een Polo 6n '99 en een Golf 1 uit '83. Ik ben begonnen met een Polo coupe ('94) en daarna een Golf 3 ('93). Toen even in een Suzuki Vitara gereden om vervolgens daarna een Polo 6n uit 1999 aanteschaven. Die toen weer verkocht en daarvoor is een Lupo '99 in de plaats gekomen. En die is ook alweer weg want nu hebben we een Polo 6n
hier wat foto's van me rides: sorry voor de slechte foto kwaliteit Last edited by Greppel : 02-01-2011 at 15:32. |
|
||||
|
||||
Net golfje! Ameland, super eiland, ben er nog strandwacht geweest (op strand nes) en probeer ieder jaar nog heen te gaan (midzomernachtfeest of madnes festival)
|
|
||||
|
||||
haha, tof om te horen als je weer eens komt laat het me weten!
|
|
|||
|
|||
Welkom hierzo!
Die golf is echt super! Strakke wagen zeg!
|
||||
|
||||
editje, nu met foto's erbij!
|
|
||||
|
||||
Welkom, en waarom is je nickname Greppel?
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
welkom!
ik kan alleen helaas geen foto's zien..
|
||||
|
||||
sorry, nu wel met foto's!
|
|
||||
|
||||
Mooie Golf.
|
|
||||
|
||||
Heeft ie een nieuwe eigenaar?
17-12 van naam gewisseld, en vandaag in Drachten gespot om +- 16:00 |
|
||||
|
||||
Jep, Golf 1 heeft nieuwe eigenaar, hij rijdt nu een Corrado.
|
|
||||
|
||||
klopt, de Golf is geruild voor een Corrado. En in die Golf word nu een G60 gebouwd en word volgens mij grijs gespoten heeft hij mij verteld.
ik zal binnekort de boel hier eens updaten! |
|
|||
|
|||
Ik zeg foto's :P
|
||||
|
||||
oke dan,
de Polo staat er op dit moment zo bij: (Cupra lip is er alweer onderweg voor een originele) en dit is nu mijn nieuwe aanwinst, een Corrado 2.0 16v uit 1992: ik zal binnenkort wel ff een project topic van maken |