|
|||
|
|||
ronal kleeblatt 13*6 et33
hey
ik verkoop mijn ronal kleeblatt staat in made in w.germany dus is pre '88 zijn 13" 6J steekmaat 4*100 et33 heb ze zelf gekocht voor op de jetta mk2 maar vond deze wat te klein uitvallen zo stonden ze onder de jetta heb zelf zo nog geen enkel ander setje gezien vraagprijs voor dit leuks 200 euro of goed bod |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
nog eens uppen
|
|
|||
|
|||
up150 € of goed bod wordt ook overwogen kunnen mee gebracht worden naar vw team parkstad meet en greet
|
|
|||
|
|||
up staan in grond verf
|
|
|||
|
|||
Quote:
niemand intresse in deze unieke set velgen kunnen mee naar parkstad m en g genomen worden |
|
||||
|
||||
Upje voor dit leuke setje heb ze ook gehad en staan erg leuk onder een polo 2
Onder die bordeaux rode coupe |
|
|||
|
|||
wielbouten erbij?
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee hebben de velgen gemonteerd met de originele bouten van de jetta intresse? |
|
||||
|
||||
OFFTOPIC!
@Der Ghopmeister Waren die van jou ook 6j en et 33?? Zou misschien dan wel mooi staan onder mijn polo 2!
|
||||
|
||||
idd 6x13 maar dan ET13
|
|
|||
|
|||
heb hier nog wa foto's genomen
de maten staan er in gegraveerd |
|
|||
|
|||
dat is niet voor conische bouten precies maar vlakke?
waar vind je zo'n bouten? |
|
||||
|
||||
Quote:
denk persoonlijk dat et33 net iets beter zal passen kwa uitsteken. Ze vallen nu wel een klein beetje binnen de kas maar zullen net iets beter passen dan die van ghop, want wees eerlijk deze staken voor wel erg uit :P Dan gewoon achter kleine space passen(5mm of zo) om hem netjes te krijgen Upje voor een leuk setje velgen, staat netjes zo in het wit! |
|
|||
|
|||
Quote:
foto bedriegt zijn wel voor conische bouten |
|
|||
|
|||
Quote:
nog eens uppen worden meegenomen naar parkstad dit weekend |