|
||||
|
||||
parafaan lasser gezocht
Ik ben op zoek naar een lasser voor de parafan van mijn Golf MK2.
(titel klopt idd niet,kon het niet meer veranderen) Omgeving Leiden Groetjes Marielle
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 17-09-2010 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Was jij gisteren niet bij mij op bezoek voor een offerte? Het viel je toch mee?
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet..?
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk is dat voor (zoals de topictitel ook luid) de dorpels geweest,..... Maar ze zoekt nu ineens dus iemand voor de parafaan...... |
|
||||
|
||||
Ja,had per ongeluk een verkeerde titel ingetikt,kon het niet meer veranderen.
De parafan moet idd ook aangepakt worden,dus zoek iemand in de buurt. Dit omdat de ruit er ook uit moet en ik toch een nieuwe ruit nodig heb. Als dit langer dan een dag zou duren zou ik gewoon naar huis kunnen. foto is ook handig
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 17-09-2010 at 17:01. |
|
|||
|
|||
Dit red je niet in 1 dag hoor!Het moet neem ik aan wel ff netje's gebeuren,EN moet ook weer in kleur he!
Als ik jou was zou ik er ook gelijk een plakraam (G60) in zetten! |
|
||||
|
||||
Ok, duidelijk, ik had de parafaan er in lassen namelijk voor een halve dagprijs aangeboden i.c.m. de dorpels, dus alles voor 2 dagen (320,- per dag all inclusief).
Wel moest dan de ruit er eerst uitgehaald worden inderdaad en dat is lastig met vervoeren, zowel heen als terug. Misschien is een autoambulance een optie? Ik heb een collega die dat voor een leuke prijs kan doen (mail me even als dat een optie is). Dan kan je de auto ook een beetje inpakken met zeil voordat die naar de spuiter/afwerker gaat, hij moet inderdaad natuurlijk weer in kleur.... De dorpels zet ik overigens meteen in de tectyl, dus die zijn beschermd. Voor de parafaan kan ik alleen primer aanbieden..
|
|||
|
|||
320 per dag. incluzief materiaal, uren gas lasdraad slijpschijven enzo. + strakmaken en grondlak? excluzief ruit uithalen.
|
|
|||
|
|||
redelijk toch!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmmm...dat kan ook misschien,maar dat is niet origineel natuurlijk, hoewel ik wel graag een raamband erin wil is ook niet origineel,maar ja... De parafaan moet idd weer netjes in kleur gespoten worden. Ik hoop dat ik tegen die tijd een Golfje erbij heb kunnen vinden, dan kan ik tenminste gewoon zelf alle kanten nog op,naar het werk bijvoorbeeld.
|
||||
|
||||
Klopt helemaal
Verder valt onder strak maken slijpen en lassen wegschuren (op plaatwerk) , plamuren doe ik niet, ben lasser. Zie foto voorbeeld
|
||||
|
||||
Patrick,zodra ik ff vrij heb voor de dorpels geef ik dat wel door!
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 20-09-2010 at 00:33. |
|
||||
|
||||