![]() |
|
|||
|
|||
![]() Audi's en Vette's gereserveerd
|
|||
|
|||
![]() Mocht je de4x100 adapters van de corvettes straks nog over hebben, dan heb ik evt. Wel intresse. Zou je mij Evt. De afmetingen kunnen pm?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je laat maar iets weten |
|
|||
|
|||
![]() papascal, ik kijk wel even of ik ze over heb, zoja hoor je van mij.
|
|||
|
|||
![]() Audi's verkocht.
|
|||
|
|||
![]() Corvette's al verkocht ??
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je de adapters van de corvettes nog?
|
|
||||
|
||||
![]() De Corvette's heb ik overgenomen. En de adapters zijn niet los te koop, alleen in combinatie met de velgen.
|
|||
|
|||
![]() Begrijp ik hieruit dat je ze hebt overgenomen en weer in de verkoop hebt?
En hij had er 2 soorten adapters bij 4x100 en 5x100 heb je ze alle 2 erbij? |
|
||||
|
||||
![]() De velgen staan niet te koop. Maar voor een goede prijs mag bij mij alles verkocht worden.
![]() En ik heb beide adapter sets er bij gekregen. Een set van 5x100 met alle bouten en een set van 4x100 waar niet alle bouten bij zitten. ![]() Dus, als je interesse hebt stuur me maar een PM met daarin een bod.
|
|||
|
|||
![]() Dan laat ik ze zelf wel maken, succes ermee.
|
|
|||
|
|||
![]() Excuseer maar zijn de 3dlg speedline´s nog te koop?
Mvg, Frits |
|
||||
|
||||
![]() Wat is de precieze ET waarde? Want ik heb adapters nodig van 4x100 naar 4x108, en als de ET te laag is, komen de velgen te ver naar buiten icm de adapters... Ik hoor het wel. Zou je kunnen reageren via pb?
|
|
|||
|
|||
![]() Speedline's zijn er nog wel maar houd ze voorlopig nog zelf.
Mvg.