![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo mensen het meeting seizoen is voor mij afgelopen.
ben vandaag al een beetje begonnen aan mijn golfje. voor de motorswap. oude motor eruit halen en dan de motor ruimte cleanen. dus genoeg werk deze winter. maar is wel leuk werk en lekker optijd begonnen. zal wel nog een paar meetings pakken met de cabrio van mijn vriendin. hier al vast een paar foto's: en zal er natuurlijk genoeg schieten in dit projectje. ![]() ![]() ![]() morgenavond eerst de haartje knippen en dan samen met de limburger nog wat klussen. grtz eddy
|
||||
|
||||
![]() eddy,
succes met de werken, ik zal regelmatig komen kijken naar de voortgang ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heey Eddy moest ik komen klussen bij jou? Hahaha nee is goed jong kunnen we onder tussen ook nog wat aan de einser doen die als plantenbak dient in de tuin. Hahaha.. En ja vanavond eerst lekker tieten kijken bij de kapster.
Enne FunkyF aan kijken hebben we niks. Hahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, gelukkig heb ik meer mogen doen dan erna kijken ![]() Maar zo gauw ik terug in NL ben dan kom ik wel even mee klussen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de werken, ik blijf hem volgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pimp!
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer een beetje aan de golf gedaan.
heb even 2 uurtjes met de limburger samen eraan gewerkt. koelwater eraf gehaald en al wat delen weggehaald. als alles goed gaat morgen, dan zal de motor eruit liggen. en dan beginnen met schoonmaken. hier nog een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() morgen weer een nieuwe update. ronnie bedankt ![]() groeten eddy
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan Edwin, alle beetjes helpen, ik zal kijken dat ik morgen inderdaad wel even aan kom om die motor los te gooien, en even een oplossing bedenken waar we die oude motor gaan plaatsen.
En dan kun je beginnen aan het schoonmaken van de binnenkant. ![]() Maar dat gaat helemaal goed komen. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Edwin,
Veel suc6 met de motor ombouw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo hard gewerkt vandaag, samen met Edwin de laatste delen los geschroefd en toen de motor eruit gehaald, ging eigenlijk allemaal erg makkelijk (makkelijker als ik gedacht had).
Toen de kabelboom al verwijderd en begonnen met de schoonmaak. Edwin zal nog wel foto's plaatsen, hij moest nu nog even weg. Dus ik denk doe maar al een verslagje hahaha.. En Edwin vergeet niet Cloontje te sms'en voor die trolley om de motor te verplaatsen. En ook niet om die te verplaatsen naar Watergekoelde Projecten. Verder succes ermee!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() hey mensen,
ik heb het topic maar verplaatst. dus heb het nu in watergekoelde projecten gezet. met de nieuwe foto's van vandaag. ronnie dat zal ik zeker doen dat die oude motor onder de voeten uitkomt. grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Wat komt er nu eigenlijk in?