|
||||
|
||||
thnx man! en zulle elkaar vast wel eens spotte..
helaas staat de auto opt moment stil omdat m'n dynamo steun een scheurtje heeft en daardoor de dynamo niet helemaal op zijn plaats blijft bij hoger toere als stationair vant weekend er maar eens vanaf sleutelen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
maar is even een fotoloze update,
gister contact gehad met biesheuvel en het ziet er naar uit dat het stuur dan na 2 maande eindelijk onderweg is met de andere spullen.. ook zal er begin volgende maand een setje recaro's komen inplaats van de editions en dat maakt voor mij same met het stuur het interieur voorlopig af mede omdat ik eindelijk een baan heb gevonde en hier maandag mee ga starten zal over een maand of 2 a 3 de golf gestalt gaan worden zodat deze uit elkaar kan om opgeknapt te worde rustig aan spullen verzamele en spare voor een respray.. als daily wil ik er een golfje 3 variant bij hale
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Rutger heeft nog een mooie bordeax rooie te koop voor weinig
|
|
||||
|
||||
thnx maar dat is niet het gene dat ik zoek
|
||||
|
||||
zo deze middag kwam dan het lang verwachte stuur binnen
gelijk begonnen.. morge nog even de slange montere als het droog blijft.. direct ook de knipperlicht handel verwijderd deze was al lange tijd gaar linksaf zat weinig gang meer in.. vind het persoonlijk goed geslaagt, en zit nu ook veel beter achter het stuur
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Netjes, net zoals de rest van je renner.
|
|
||||
|
||||
thnx riendert
vandaag met het mooie weer nog wat laatste foto's van de golf gemaakt voor dat hij de stalilng in verdwijnd wat mischien wel sneller als gepland is.. ik ga zoals het er nu naar uit is zaterdag bij een nette variant kijke waarna de golf een binneplekje zal krjge en nog een laatste met zijn eigenaar foto's van een nieuwe daily zullen hoop ik dus snel verschijnen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 31-12-2010 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's.
Blijft geweldig, zo'n wolf in mooie blinkende schaapskleren.
|
||||
|
||||
Hele nette 2! Super mooi
|
||||
|
||||
bedankt man
|
||||
|
||||
die laatste foto is wel erg gaaf idd
goed bezig
|
|||
|
|||
wat een nette Mk2 zeg!
Zeker 1 om trots op te zijn!
|
|||
|
|||
Vraagje hoeveel toeren kun je maximaal draaien?
|
|
||||
|
||||
bedankt manne^^
@ Jan, 6300 voor die de begrenzer in gaat
|
||||
|
||||
Hele topic even doorgelezen, prachtwagen!
|
||||
|
||||
thnx man,
tevens even de 1ste post geupdated/ overzichtelijker gemaakt..
|
|||
|
|||
Weet niet hoe de opbouw van je blok precies is maar zo'n blok kan makkelijk nog wel wat meer toeren draaien heb zelf het maxium vermogen bij ruim zevenduizend misschien een keer een chip opmaat?
|
|
||||
|
||||
zal idd meer aan kunne maar draait gewoon op standaard chip, standaard uitlaat systeem niets geen wijziginge oid feitelijk gewoon orgineel..
zaterdag a.s. ga ik bij de auto van variejantje kijke als daily zodat de golf op stal deze winter en dat er is wat gespaard kan gaan worde aan onderdelen voor respray etc etc eens kijke wat het zal zijn maar denk dat het helemaal goed gaat komen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:33. |
|
||||
|
||||
das een heel knap variejantje
|
||||
|
||||
Heey, ik heb een vraagje, kun je mij eens Pbjen, wat je gedaan hebt om die foto te schieten met die doorschijn motorkap. Ik wil dit graag ook eens proberen.
Erg dikke wagen heb je trouwens. Gr Ronnie