|
|||
|
|||
in Bolsward ik reed 63 waar je 50 mocht 70 eurootjes
Quote:
zolang je niet invalide bent hoor je daar niet te staan. |
|
||||
|
||||
23 euro voor 4km (gecorrigeerd) te hard in de Clio van de vriendin.
Flitsfoto is inmiddels opgevraagd. Leuk voor in de wc
|
||||
|
||||
Quote:
mogen ze van mij zo 1600 van maken. "nee ff snel een video inleveren bij de videotheek" ik zeg er ook altijd wat van als ik een gezonde jongen ofzo zie parkeren, worden ze altijd woest dat ik er wat van durf te zeggen, dat ze nog knap lopen voor een invalide ofzo. don't feel sorry for you!
|
||||
|
||||
Zelf nog geen bekeuringen gehad met de auto, hoorde een maand of twee geleden van een klasgenoot dat hij was gelaserd op de snelweg bij nieuwleusen (koperen hoogte) bekeuring van €1900,- , Was gepakt met een snelheid van 246 op een weg waar je 100 mocht.
Moet nog voorkomen bij de rechter volgens de officier van prostitutie
|
|
|||
|
|||
schijnheilig gedoe over die invalide plaatsen. Zolang je niet invalide bent mag je er niet staan bla bla bla. Je mag toch ook niet tegen een boom aan pissen! Te hard rijden mag ook niet.
Er zijn veel te veel van die invalide parkeerplaatsen. Zijn bijna altijd leeg. Wrm laten ze die lui niet gewoon echt voor de deur parkeren o.i.d. Van mij mogen ze btw wel meer openbare toiletten plempen binnen de bebouwde kom!
|
||||
|
||||
Ja, maar met hardrijden of boomplassen val je over het algemeen geen mensen lastig. Mocht je met onterecht invalideparkeren wél iemand lastig vallen, is het wel gelijk iemand die daar écht niet op zit te wachten.
Bij de ambulanceoprit van een ziekenhuis zullen ook geen honderden ambulances per dag met spoed binnenrijden, ga jij er parkeren? En als ze die lui zoals je zegt echt voor de deur laat parkeren, is er altijd weer zo'n eikel die op die plaats zijn wagen parkeert.
|
||||
|
||||
Quote:
nou ik ken iemand met een longziekte en die heeft ook heel veel moeite om een grotere afstand te wandelen , daardoor heeft hij ook zo een kaart voor op een invalide parking te mogen parkeren maar daar zie jij niet aan of die een handicap heeft of niet ik denk dat als je tegen hem die opmerking maakt dat hij je terecht een klap voor je kop geeft maar begrijp je standpunt wel , ik zal zelf ook nooit op een invalide parking parkeren |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, maar natuurlijk als je ook geen vergunning achter de ruit ziet liggen.
|
||||
|
||||
166 euro voor door rood licht rijden op een weg waar geen stoplichten staan Kan me ook echt niet herinneren dat ik ook maar ergens door rood ben gereden
|
||||
|
||||
90 euro, geen APK
|
||||
|
||||
na 2 week me rijbewijs te hebben een van 155 euro voor te hard rijden.
nu inmiddels bijna een half jaar me kaartje en nog niks weer gehad
|
|||
|
|||
280 eu voor 34 te hard binnen bebouwde kom. Beetje lame wel. Ik kwam van viaduct naar beneden. Wilde invoegen. Zag nogal wat auto's daar. Had ik bijna moeten stopppen en er achter gemoeten. Ik geef gas en en voeg voor ze in! Zijn er wegwerkzaamheden is het 50 km/h ipv 70 km/h:S
|
||||
|
||||
en jawel weer post uit smurfenland
een mobiele flitser me geflitst in antwerpen met men golf 1 gelukkig "maar" 62 in zonde 50 en dat kost me 70muntjes |
|
||||
|
||||
Langs rechts ingehaald, over een fietspad. Maar het klinkt spectaculairder dan het eigenlijk was, er stond een file aan te schuiven om voorbij wat vers gegoten beton te geraken, ik was met de Land Rover en ben even het fietspad opgereden (niet snel hoor). In die file stond blijkbaar een agent in burger want een paar weken later stak er een boete van €150 in de bus.
|
|||
|
|||
3 euro, boeken te laat naar de bibliotheek
|
||||
|
||||
pa-dam tsss
|
||||
|
||||
90 euro voor m'n kentekenplaten op de kever, zeikstralen. Ohja, en natuurlijk nog ff 6 euro er overheen
|
||||
|
||||
APK al 2 maanden verlopen => 75euro...
|
||||
|
||||
Quote:
Kut is dat ja, beetje verkeersinzicht word zonder pardon beboet
|
||||
|
||||
Quote:
30-11-2010 00:28 OakgreenVR6 APK al 2 maanden verlopen => 75euro... En die 6 euro schijnt niet rechtsgeldig te zijn mister cool. |