|
|||
|
|||
denk je echte bbs te kopen krijg je neppers
beetje jammer weer dat ze er niet bij zetten dat het replica is
denk je bbs te kopen heb je lenso http://link.marktplaats.nl/374803415 |
|
||||
|
||||
verschil zie je toch wel??!
en daarbij de prijs.
|
|||
|
|||
Quote:
idd,en kijk naar de naafkappen.... Anderszijds wel erg ''zielig'' dat ze idd ook gewoon adverteren met BBS velgen!! Dit is gewoon immitatie ''shit''!! erg jammer weer,en zoals je ziet/leest zijn er altijd weer mensen die er in trappen...... Last edited by Geditionone : 05-09-2010 at 22:36. |
|
|||
|
|||
Anderszijds wel erg ''zielig'' dat ze idd ook gewoon adverteren met BBS velgen!!
Dit is gewoon immitatie ''shit''!! erg jammer weer,en zolas je ziet/leest zijn er altijd weer mensen die er in trappen...... [/QUOTE] idd erg jammer en zielig dat soort mensen |
|
||||
|
||||
maar van de andere kant: bij Porsche velgen accepteren we wel allemaal dat het 9 van de 10 x imitaties zijn.
Beetje zielig dat we op onze teentjes getrapt zijn als het BBS betreft... |
|
|||
|
|||
idd zullen allemaal wel de smoor in hebben dat ze zelf van die dure hebben haha
|
||||
|
||||
Porsche velgen zijn gemaakt door meerdere fabrikanten,niet door porsche
(ronal,bbs,fuchs,Oz,etc) BBS is door bbs gemaakt, niet door ronal of lenso immi BBS Rs001 is als een bonito met een porsche teken ...... |
|
|||
|
|||
Quote:
hoho peter vergeet eta beta niet he mij maakt het niet veel uit hoe ze het noemen als ze eerlijk moeten zijn staat er waarschijnlijk zo iets bij: neppe imitatie hoepels uit china dus kwaliteit pisbak aluminium neej geintje maar denk dat iedereen het er over eens is dat kwaliteit betaald moet worden
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel van die Porsche velgen zijn ééndelig. Imitatie of echt. Die BBS-en zijn meerdelig, wat dus handig is als je wat met de breedte wil kunnen spelen. Beetje lastig als je van die namaakdingen koopt en daar de randen af wil schroeven. Verder zou 't me ook niet boeien als je het alleen voor de looks koopt, en de looks kloppen.
|
|||
|
|||
vind de lenso doppen echt zeer nep. de rest lijkt er idd wel op
|
|
|||
|
|||
in de advertentie titel staat toch echt lenso. Dat figuur zal wel denken dat de type naam bbs is.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is dan sinds kort aangepast,er stond gewoon BBS velgen!! nu staat er dus Lenso voor,maar in de advertentie word weer rijkelijk met het woord/merk BBS gesproken...... |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie de naam heeft veranderd omdat ik hem een mailtje heb gestuurd met het volgende:
Beetje jammer dat je adverteert met BBS velgen terwijl het gewoon Lenso's zijn Heeft misschien toch geholpen
|
||||
|
||||
Ik denk eerder dat hij op z'n donder heeft gekregen van MP.nl zelf. Maar mailen is altijd goed!
|
|
||||
|
||||
denken jullie nou echt dat je mensen die denken dat ze bbs kopen zo'n set aanpraat?
mensen die bbs willen weten 9,5 van de 10x al waar ze het over hebben,en zijn dus een heel ander publiek als waar de lenso's aan worden verkocht.snap niet dat jullie er uberhaupt nog van wakker liggen,dit is al het 644.7947.7357ste topic over dit onderwerp. btw ik heb ook lenso'spuur omdat het voor dat geld een leuk velgje is.... (en omdat de vrouw geen bbs nut is haha)
|
||||
|
||||
Nou ja, er staat nu Lenso bij, duidelijk toch!
|
||||
|
||||
Inderdaad, mochten we nu echt zijn verkoop willen verzieken kunnen we altijd nog gaan bieden
|
|
|||
|
|||
Quote:
|