|
|||
|
|||
nieuwe aanwinst
ik ben sinds gister eigenaar geworden van een golf 2
het is een golf 2 manhaten 1.6 `88 met 151000 op de teller heel wat anders dan een golf 3 gti. de auto is helemaal in orde op een paar kleinigheden na. poulie moet vervangen worden uitlaat moet er wat beter worden ondergezet worden en hij lekt volgens mij wat koelvloeistof hier een paar foto`s van de auto Last edited by Ronald18 : 31-12-2010 at 13:37. |
|
||||
|
||||
mooi ding.....
|
||||
|
||||
mooi ding hoor! ik blijf het een appart gezicht vinden zo'n GTi bumperlip
|
||||
|
||||
staat er netjes bij!
|
|
||||
|
||||
Nette auto! Veel plezier ermee en veel veilige kilometers toegewenst!
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de goede reactie`s
ook al even een nieuw uitlaat rubbertje er onder gezet dat is nu ook klaar als het een beetje mooi weer word zaterdag dan ga ik de schroefset (weitec) er onder zetten |
|
|||
|
|||
he jonge.
kreas weintsje! Paar dingen ff veranderen denk? Orgineel gril + verlichting? Ik heb evt wel een grill liggen. is wel 1 met 4 lampen erin zeg maar! zaterdag die set eronder en zondag meeting. Niet moeilijk doen. Met mijn auto moet ook nog van alles gebeuren:P. GTI lip zou ik idd ruilen voor een cl lipje. Anders kan je helemaal niet laag jong:P
|
|||
|
|||
Mooie foto's Ronald, veel geluk met je nieuwe aanwinst!
Wees zuinig op ons oude beestje, maar dat lukt vast wel. |
|
|||
|
|||
Deze auto ken ik, fijne wagen, veel plezier ermee.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
net karretje zo op de foto`s...
|
|||
|
|||
ziet er zo op de foto's netjes uit idd!
|
|||
|
|||
Quote:
die gril en lip komt helemaal goed hoor bram heb net de auto laten poetsen en in een teflon wax gezet. auto is weer helemaal netjes |
|
|||
|
|||
gister nieuwe velgen voor de golf gehaald
het zijn lenso bsx velgen 16 inch 7,5 j. alleen nog een paar bandjes zoeken en dan na de winter er op zetten. ook hebben we gister de kleppendeksel pakking vervongen en de muziek afgesteld hier even een foto van de velgen Last edited by Ronald18 : 26-09-2010 at 11:11. |
|
|||
|
|||
effe een updatje.
Ik heb vorige week een nieuw grilletje opgehaald bij alberto. Het logotje heb ik matzwart gespoten omdat het chroom wat versleten was. Ook heb ik de schroefset onder de auto gemonteerd en moet nog een cl lip onder gti past er niet meer onder nu eerst maar even wat onderhoud aan de auto doen en dan na de winter maar weer verder kijken. heb snel wat foto`s gemaakt |
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit
|
|||
|
|||
mijn nieuwe velgen liggen momenteel bij de spuiter voor een goede blanke lak laag. ik hadt al een band in gedachten valken 195 40 16 weten julie mischien nog een goed alternatieve band.
|
|
||||
|
||||
Grappig,ik heb dezelfde velgen aangeschaft voor de zomerperiode,
alleen 15" Bestaat 195-40-15" ? Of blijft het dan bij 195-45-15" Ik dacht ook aan Falken...
|
|||
|
|||
Quote:
40 is er inderdaard niet heb zelf ook gezocht voor mijn andere golf. 45 is er wel |
|
|||
|
|||
als je even naar deze site ga typ je het gewoon ff in en dan vind je het vanzelf wel beetje zoeken ff maar wel handig.. http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html
en als je nou iets meer getrokken wil kun je mis maatje kleiner pakken 185, 45, 15 nog inplaats van die 40... dan lijkt de band ook weer ietsje platter en moet wel lukken op zo'n velg.! groetjes |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zelf heb de zelfde velg van voor liggen en heb daar falken 195-45-16 en is ziet er leuk uit hoor mischien wel leuk als voorbeeldje is niet heel duidelijk maar dan heb je iedee he! |