|
||||
|
||||
Quote:
Die vonden het helemaal kicken en zeiden dat ze volgend jaar met meer crewmembers wilden gaan!
|
||||
|
||||
Jeuj, eerste foto van mijn barrel |
|
||||
|
||||
deel 2 staat inmiddels ook online op www.vw-speed.nl
foto's gemaakt door Bernd, ook van de GTG op zaterdag.
|
||||
|
||||
Quote:
Absoluut! Was een gezellig en zeer geslaagd feestje! Al was ik dit jaar met mn Army Daily Golfje daar maar dat mocht de pret niet drukken, ligt nog zo'n lekker Teaserrrr cd'tje in van jullie! Volgend jaar dus absoluut weer zo'n pleintje, was nog een hutje vrij dus word alleen nog maar een groter feestje haha! @ Fanatics-MIVWcrew en de rest met de helpende handjes: MEETING WAS TOP! |
|
|||
|
|||
Nou het heeft even geduurd, maar ik heb ook een aantal foto's gemaakt, hierbij dus
Voorproefje: Link naar het album: Klik voor photobucket Foto's in groot formaat? -> PB |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik mis een linkerarm Alberto.
|
||||
|
||||
dat vwf zeg super dikke jet
|
|||
|
|||
Quote:
het is geen Manta René |
|
||||
|
||||
Oja daar hoort dat bij. Manta Manta.
|
||||
|
||||
Iemand misschien ook meer foto's en of Info van deze Corrado Alvast Bedankt! Ben zelf niet op deze meeting geweest, maar wat betreft de regen dit heeft wel mooie plaatjes opgeleverd...? Zo zie je een meeting niet vaak.,weer wat anders toch
|
|||
|
|||
Die corrado was een lid van low familia.
Toen ze vrijdag aankwamen was het eerste wat ze deden die corrado naar beneden schroeven! Zoals hij daar stond is hij niet naar huis gereden. Die wielen zijn 18" AMG's. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ik vond die corrado niet echt super.
liever een net wiel eronder een een mooie stance. dan hem steeds omhoog omlaag schroeven, omdat er eigenlijk niet mee te rijden is anders.... verder een top meet! en Vlammende waneer komen je foto's op vwcullture.nl ? greetz
|
||||
|
||||
Quote:
Staat er wel leuk op toch? let ook eens op mÃ*jn ietwat bezorgde gezicht , had toen al een beetje het idee dat er iets mis was met mijn aandrijfassen , Ik hoef iig niet te schroeven voor een meeting , deze rijd altijd zo 'laag' ( ja ,ik weet dat ie nog wel iets lager kan ,maar dan kom ik het dorp niet meer in hier )
|
|||
|
|||
Quote:
Staan erop! http://www.vwculture.nl/vwfanatics_egzon_berisha.html
|
||||
|
||||
|
|