|
||||
|
||||
In de achterhoek is inderdaad toch de grootste terror kwa regen.. hoe ligt dat veld erbij ginds? Een grote modderzooi?
|
||||
|
||||
Zit net voor Hart van nedeland , maar daar is echt extreem veel regen gevallen daar bij de meeting plek ...........hoe ligt dat terrein er dan bij ?
|
||||
|
||||
Kom, laten we met z'n alle dezelfde vraag stellen
|
|||
|
|||
Quote:
Aan de berichten te zien uit Doetichem net ...niet goed |
|
||||
|
||||
Moet de schroefset maar een stukje omhoog van de Country Alberto , anders worden de voeten ook nog nat
|
|||
|
|||
Quote:
we komen er wel door met de Syncro ... |
|
|||
|
|||
Quote:
Shiit voorwielaandrijving óf Syncro dus......... ... Quote:
Alberto moet eerst maar een spoor trekken Wytze... Last edited by Geditionone : 27-08-2010 at 22:41. |
|
||||
|
||||
Zo dan hebben we de eerste avond alweer om. De sfeer is echt top en het is ook de hele dag droog geweest. Huisjes zijn top en de kwaliteit auto's is ook niet mis.
Last edited by vwclubparkstad0 : 28-08-2010 at 01:58. |
|
|||
|
|||
zo nu effe naar de garage
effe een schroefset onder me auto leggen en meteen de schmidt jack line velgen onder me golf 5 gooien en dan is er helemaal klaar voor zondag zie jullie daar |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk uit dat je er niet overheen rijdt dan
|
||||
|
||||
Zag toen straks al een paar dikke vw's voorbij komen (Duitsers) zie nu pas dat het om de hoek is , helaas moet ik vandaag/morgen werken
|
|
||||
|
||||
Nog even bij de pre meeting geweest tot half 5 ongeveer. Mooie auto's van hoge kwaliteit. Geloof wel dat dit nog is een hele grote meeting gaat worden binnen de internationale meetings.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook aanwezig met me kever op me verjaardag zelfs
eerst naar braam daarna familie op bezoek Gr. Tot morgen |
|
||||
|
||||
hoe ligt het veld er nu bij dan? wil wel graag weten waar ik aan toe ben. moet wel 2,5 uur rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook mijn gedachte , wil eigenlijk wel even die kant op .........
|
||||
|
||||
hoe laat begint de meeting??
|
|
|||
|
|||
gewoon gaan mannen, we zijn niet van zout
Bugs heeft de koffie wel bruin denk ik |
|
|||
|
|||
ik ben gene flauwe, maar als ik dit zie heb ik niet echt veel zin om 2,5 uur enkel te rijden.
Ik weet dat ik er spijt van ga hebben, maar ik vrees dat ik het een jaartje ga moeten uitstellen. Liever dat, dan een wagen in de prak. Sam |
|
|||
|
|||
tot 12 uur niks aan de hand dus .
Koffie drinken in Braamt |