|
|||
|
|||
drankies nieuwe ride
na de v6 4 motion staat er weer een nieuw project in de schuur
een new beetle van 1999 highline met 158000km voor zien van zon beetje alles wat je kon krijgen leer airco opendak enz enz op de foto staat ie op new rs6 wielen maar er zitten de standaard lm beetle wielen op plannen ben ik nog niet over uit of schroefset of air en de wielen waarschijnlijk imi bbs rs gt even aan het shoppen geweest hoe ik hem wel leuk vind opti lijst volgens de stikker zo de volgende opties volgens de stikker in de koffer X0A = National sales program Germany C0Y = Alloy wheels 6.5J x 16 G0C = 5-speed manual transmission 6N0 = Without mud flaps J1L = Battery 280 A (60 Ah) K8F = Roundback 4UE = Air bag for driver and front seat passenger NL1 = With cab center seat U0E = Instrument insert with tachometer trip-odometer, km/h speedometer V0H = DUNLOP tires 0A1 = 2 doors 0M1 = Fuel tank 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1C2 = Antifreeze up to -35 degree celsius tolerance up to -40 degree C 1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires 1H0 = Without proportioning valve 1MN = Wood sports steering wheel 2JG = Body-colored bumpers 5RQ = Right exterior mirror: convex 5SL = Left exterior mirror: aspherical 0CU = Vehicle class differentiation 1C0 4X1 = Side air bag front 3L3 = Manual height adjustment for front seats 3Q7 = Frame headrests, rear 4A3 = Seat heater for front seats separately controlled 8BB = Halogen headlight for driving on the right 8AD = Radio "gamma" B0A = Component parts set without country-specific design requirement 1N1 = Power steering 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker 9AR = Manually controlled heating system and second heater in passenger compartm. Last edited by frankvr6 : 25-08-2010 at 06:33. |
|
||||
|
||||
Leuk ding, mooie plannen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nice ride, Drankie
|
||||
|
||||
Dikke wielen...
|
|
|||
|
|||
mooie beetle . maar vind de velgen niet mooi staan, onder een beetle. teveel te drukke spaken
mijn mening |
|
||||
|
||||
Super Frank............heerlijk "out of the box" , zowel de kleur als de velgen.
|
||||
|
||||
wat zijn dat voor velgen?
|
||||
|
||||
bbs e50 replica's
|
|
|||
|
|||
\ zo staat hij er inmiddels bij twijfel nog over een kompleet tt dashbord |
|
||||
|
||||
WOow, wat een vette wielen! Staat ook echt goed op een gele Beetle!
|
|
|||
|
|||
Beetle staat er lekker bij...
Top gedaan TT elementen intigreren in het interieur zeker met de middenconsole...zoek me er zelf ook ng 1n :P
|
|||
|
|||
console is te koop hoor teab
|
|
|||
|
|||
Wielen staan hem echt goed!!
mooie kleur en de juiste opties voor de geintereseerde ik heb deze wielen vanaf half Februari ook leverbaar!! (ze zijn onderweg) front and a rear fitment!! |
|
||||
|
||||
nice zou alleen achter een spacer doen
|
|||
|
|||
Leuke vrouwenauto
|
|||