|
||||
|
||||
VW golf MK1 1981 Marsrood PRIJSVERLAGING => 1.750 euro
Helaas vind mijn vriendin de Golf 1 niets ivm veiligheid en moet deze plaats maken voor een Lupo met ABS/Airbags etc. Daarom gaat hij weer in de verkoop
Bouwjaar 1981 Motor: 1,1 liter KM-stand: 82.000 (kan ik helaas niet aantonen maar is gezien de staat waarin de auto verkeert heel goed mogelijk) Kleur: Marsrood LA3A. De auto is nog grotendeels in de eerste lak en ziet er goed uit. Zeer net en gaaf interieur. Stoelen zijn ook nog goed op de instapzijde. De auto is technisch in goede staat. Het volgende is dit jaar allemaal vervangen aan de auto: -distributieriem -diverse pakkingen -olie en oliefilter -luchtfilter -bougies, bougiekabels, rotor, contactpunten, verdelerkap -hoofdremcilinder, remleidingen, remschoenen, remblokken, remschijven, remvloeistof -nieuwe schokdempers rondom (verlaagd maar heel comfortabel). De auto is opnieuw uitgelijnd. -holte ruimtes zijn opnieuw in de was gezet. Verder is de auto voorzien van 4 originele VW velgen (6j) met goede banden en originele naafkappen. De bodem is in goede staat. Alles werkt aan deze auto. De auto is APK gekeurd tot juli 2011. Daarna heeft de auto nog maar 1x per 2 jaar gekeurd te worden. Uiteraard wegenbelastingvrij en vanaf 2012 km-heffing vrij!! Mocht je interesse hebben in deze oldtimer dan ben je van harte welkom. Vaste prijs: 2000 euro (aanschafprijs en onderdelen waren beduidend meer) (In)ruil Lupo is bespreekbaar. Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden: [B] Last edited by Armand : 22-08-2010 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Doe eens een goed bod.
|
|
|||
|
|||
Dag,
is het mogelijk inruil vw golf 1 cabrio? Amerikaans! Staat ook hier te koop de witte markoess |
|
||||
|
||||
Helaas is inruil van Golf1 cabrio geen optie. .
Wij willen als dagelijks vervoermiddel overstappen op een moderne "kleine" VW. Bij voorkeur een Lupo. Polo is eventueel ook mogelijk. |
|
||||
|
||||
Prijsverlaging: voor 1750 euro mag hij aan een de forumleden verkocht worden.
je krijgt dan een mooie golf 1 met een geheel nieuw remsysteem, nieuwe distributie, nieuwe filters, ontstekingsonderdelen nieuw, nieuwe schokdempers APK t/m juli 2011. Ivm langere reisafstanden in Duitsland willen wij overstappen op een jongere kleine VW met ABS/airbags etc ivm veiligheid. |
|
||||
|
||||
Zit een 4 bak in of niet?
|
||||
|
||||
Ja hij heeft een 4-bak. Ik denk dat dit voor alle 1100 cc'tjes geld of vergis ik me?
|
|
||||
|
||||
auto is verkocht. Er mag een slotje op dit topic.
Sjoerd, veel succes met je nieuwe aanwinst |