|
||||
|
||||
Zijn er ook mensen die in het noorden langs Veenhuizen bij Groningen komen. Ik heb daar een interieur gescoord en heb de handicap dat ik niet in de buurt woon. Nu wil ik best een stuk rijden, maar Roermond - Groningen vind ik erg ver (op dt moment). Wanneer er leden zijn die én de ruimte hebben én genegen zijn om het mee te nemen naar de meeting, dan kom ik het daar ophalen (tenzij er weer mensen vanuit het zuiden, ook weer met ruimte in de auto, het weer mee willen nemen naar het zuiden).
Het is een compleet interieuer van een vijfdeurs golf Mk1, dus met stoelen bank, vloerbedekking, dashboard enz. Dus een ruime auto is wel aan te bevelen (caddy ) Ik hoor het graag via pm als er een of meer gegadigden zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
ik ga ook lijkt me een geweldige meeting! |
|
|||
|
|||
Quote:
Goedzo Joost, word een leuke club zo denk ik vanuit Friesland |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze bang dat er niet zo veel mensen komen, want er staan langs de A18 en N18 ontzettend grote reclame borden voor deze meeting. Goed bezig.
|
||||
|
||||
vandaag alle instruties gehad en ga deze dus missen, mag na de operatie paar dage niet prate 2 weke alleen vloeibaar ete en dan 4 maande enkelt maar puré en dan weer wat gaan opbouwe met kouwen hijs fijn..
suc6 tom ik denk ook dat het voor jou tegen zal gaan vallen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 18-08-2010 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Ow dat is klote idd, dan ben je er ook een mooi tijdje druk mee... Sterkte ermee!
Bij mij scheelt het dat het al bijna 4 weken geleden is dat ik geopereerd ben. Kan nu ook weer gewoon praten, en kan weer puree enzo eten, dus dit weekendje moet haalbaar zijn. Alleen kauwen enzo mag ik ook nog niet, dus een bbq zit er dan nog niet in.
|
||||
|
||||
Ook wij zullen aanwezig zijn op de meeting in Braamt, ook met stand dit jaar.
We zullen diverse autosport onderdelen tentoonstellen als: - Vibra-Technics motorsteunen en ophangings bussen - H&R stabilisatoren - UniBall ophangings bussen - Quaife verkorte stuurhuis internals - Goodridge leidingsystemen (benzine en remleiding) - Cobra seat kuipstoelen - Fox Exhausts RVS uitlaten en uitlaat delen Demo-auto's aanwezig: - VW Golf mk1 1,8L 16V met KMS management en throttlebodies - VW Corrado 16VG60 circuit-auto Indien iemand nog ergens speciaal in geïnteresseerd is kun je dit even melden per email, dan kan ik proberen hier ook demo materiaal van mee te nemen. Stuur dan even een mailtje naar: info@longstreet-engineering.com Graag tot ziens in Braamt!
|
||||
|
||||
Klasse Herm! Top
|
||||
|
||||
Aanwezig!! samen met mijn maat zijn 3BG.
|
|
||||
|
||||
zo!!
hier dan ook maar even de definitieve gegevens voor de M.I.V.W pre-meeting: Op Zaterdagmiddag organiseren we een pre-meeting bij het tanksstation/carwash Kusterolie, het adres: Braamtseweg 10 in Doetinchem Vanaf 15.00 u is iedereen welkom om in een relaxte sfeer de auto's te wassen, praatje te maken en... het tankstation blijft speciaal voor ons allemaal langer open! Dus je kunt ook wat drinken kopen ;-) Er komen al heel wat dikke bakken uit het buitenland ook gezellig naar deze pre-meeting. Heren van de Rainbow-crew? Jullie ook neem ik aan? Wie nog meeerrrrrrr??? Gezellig!!
|
||||
|
||||
vwclubparkstad zal ook zeker aanwezig zijn
|
|||
|
|||
Jaag die buien in het weekend even weg Cor
Zondag aanwezig , met de syncro |
|
||||
|
||||
De Parkstad boyz erbij.. Gezellig!
@ Alberto: haha ! Komt wel goed denk!
|
||||
|
||||
Ik denk dat wij ook wel even bij dat tankstation komen ja.
Ik heb er al veel zin in, wordt vast een super weekend. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit
|
|||
|
|||
Zondag ook aanwezig met de F&I 16v
|
|
|||
|
|||
We zullen er zijn Corr.
Zit jij ook het hele weekend op het park dan ? Anders rijden we samen heen Dan kan ik drinken en jij rijden
|
||||
|
||||
Jack, wij zitten ook met z'n allen en nog een paar meer op het park. ;-) gezellig!
Maar spring jij maar bij mij in de golf hoor! No problemo!
|
|||
|
|||
Dat is mooi wij zijn er ook dus dat wordt weer een dolle party.
Als ik nog niet gedronken heb dan rijdt ik zelf en anders zit ik op het zeteltje naast je.. Tot van het weekend.
|
||||
|
||||
@ Cor: Wel handig bij een tankstation! Daar ben ik vaker te vinden
Wel handig dat Bob er ook is, hoef ik niet te rijden en kan ik drinken..... En hij ook! |
|
||||
|
||||
Tankstation, altijd handig!