|
|||
|
|||
bbs onderhouden
zoals de titel luid welke spul gebruik jij voor je bbs gepolijste rand te onderhouden of welke tips hebben jullie
bvd |
|
||||
|
||||
Goed in een wheelsealant/wax zetten.
Geregeld wassen ivm inbrandend remstof. Wassen met demi-water ( zonder kalk dus)en een goede shampoo
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Gepolijste delen ook in de wax zetten ? Meen dat je dat juist niet moet doen ? Heb het zelf ook verder nooit gedaan. Ik poets altijd met een sopje en een spons, werkt perfect |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de velgranden van mijn 2 delige RH's ook gewoon gewaxt. Beschermt ze net een beetje extra tegen die remstof Mocht je het nog perfect willen doen, moet je ze wassen volgens een 2 emmer systeem met een fatsoenlijke washmitt!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ik spuit ze in met zuurvrije vaseline, zo geef je vuil geen kans om zich te hechten.
Mocht je dan een meeting hebben, kan je ze even poetsen met een alupolish van b.v mothers of megiuars. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
alu bling !!!
krijgt ge ze echt trug super mooi bij .. |