|
||||
|
||||
Leuke auto weer en kan me de keuze goed voorstellen na jullie vorige auto's.
Hier moet je wat comfort en vrije tijd op inleveren voor onderhoud, maar dat echte oldschool VW gevoel zal dat zeker compenseren Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Leuke auto!
Maak er iets moois van zekes een goede basis!
|
|||
|
|||
nou walter is da ding nog steeds niet uit noodloop
rij anders maar is een x aan kan hem uitlezen voorje en eventueel het 1 en ander uit wisselen enuu walter wel dat bbq rek eruit zeker
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
Vanwege heel veel tijdgebrek nog niet aan toe gekomen. Maar een uitlees stekker heb ik nog niet kunnen vinden. Eerst maar even een nieuwe benzinepomp scoren, want die is ook behoorlijk gaar. Daar komt een herrie vanaf dat wil je niet weten. Misschien daardoor te weinig benzine waardoor hij in noodloop staat.
|
||||
|
||||
Blijft echt super een VR in een Golf1, veel succes en plezier ermee
|
|
||||
|
||||
Aan de foto's te zien komt deze uit Finsterwolde.......??
Heb er namelijk ook eens een mk1 gekocht en zag het aan de oprit/garage en de wagens die er naast staan. Ben benieuwd naar de vorderingen/veranderingen en hou het cekurs in de gaten....Toppie |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou goed kunnen dat die daar door in noodloop staat......
|
|||
|
|||
@ Henk
Komt inderdaad uit Finsterwolde. Heb 3,5 uur in de trein gezeten om hem op te halen Maar hij was het waard Morgen naar Biesheuvel motorsport voor een nieuwe benzinepomp en powerboostvalve. Kijken of we daar wat wijzer van worden.
|
|||
|
|||
Geinig dat ie hier uit de buurt komt, mooie wagen succes en plezier met je project
|
|||
|
|||
gewoon te gekke golfje walter:P
|
|
|||
|
|||
mooi project... hou het in de gaten
wat een verandering .. wielen en verlaging maken de auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was volgens mij nog een foto van de vorige eigenaar....
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal. Maar het gaat in de toekomst zeker wel weer die kant op
|
||||
|
||||
Nette wagen Succes ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Daar had ik ook geen moment aan getwijfeld, jouw auto's kennende
|
||||
|
||||
Kwam deze foto nog tegen, dat is hem toch ook Walter?
|
||||
|
||||
ja dat is hem ook
|
|||
|
|||
Past er uberhaupt wel een motorkap op dit ding? En dan bedoel ik 1 die ook echt dicht kan.
Verder wel een heel erg dikke wagen!
|
||||
|
||||
nee dat past niet blijft achter open
maar zo is de auto niet meer de hongaar waar hij van was heeft hem verkocht zonder velgen en airriad. wandt dat weet ik van de handelaar waar hij weg komt. maar blijft een mooie auto
|
|||
|
|||
hmzz mag je daar mee rijden? Met een motorkap die uitsteekt. MOet toch ook anders kunnen. Zijn wel meer mk1 vr6en waarvan de kap wel dichtgaat!