|
||||
|
||||
rest onderdelen vw golf 3 vr6 afbraak
heb maandje terug een vr6 gesloopt, daar heb ik nu nog wat onderdelen van over:
voorbrug met driehoeken + wielnaven + remklauwen + remschijven (brembo max, maar bijna op) + remblokken + abs sensors + stuurhuis (1 rubber hoesje gescheurd) + servopomp met leidingen en reservoir : 125 euro achteras met schijven en klauwen en abs sensors : 100 euro wie bovenstaande samen neemt ==> 200 euro compleet vooraan + achteraan abs computer : 25 euro dashboard (met gaatje in, ideaal om te overtrekken): GRATIS passagiersairbag (+ bevestigingsbeugel): 25 euro hoofdrempom met abs: 25 euro voorbumper kaal om volledig te lakken (origineel vw, geen imitatie!): 15 euro voorbumperbalk (ijzeren balk ): 25 euro km teller vr6 met 220d km op staan: 25 euro vloermat zwart in perfecte staat: 25 euro bestuurdersairbag: 25 euro daklijsten: 10 euro per stuk schuifdak compleet met motortje , rails, glazen dakje(perfect werkend): 75 euro los schuifdakmotortje : 15 euro koplamp vr6 : 25 euro per stuk middenconsole: 10 euro stuurkolom met hoogteverstelling + contact met sleutel : 40 euro voorruit origineel vw in perfecte staat: 50 euro (dient wel nog uitgesneden te worden, dus onder voorbehoud dat ze gans blijft) verwarming met radiatortje (radiator perfect) : 25 euro voorfront met radiator + airco radiator : 50 euro lege carrosserie vr6 bwj 1993 (dorpels zijn ooit gelast, maar slecht gedaan): 50 euro schakelmechanisme: 25 euro ... kan zijn dat er nog iets ligt, maar dan moet ik kijken alles af te halen in Belgisch Limburg wimdekens@hotmail.com of 0032486 49 09 15 Last edited by golf16v : 06-08-2010 at 07:31. |
|
|||
|
|||
Heb je de linker koplamp nog liggen? Zo ja, betreft het een OEM GTI/VR6 lamp? Hoe is het binnenwerk en het glas? En waar kan ik hem komen bekijken?
Mvg.
|
||||
|
||||
ik zal morgen eventjes kijken
1 weet ik dat in nieuwstaat was, andere had doffe spiegel glazen waren sowieso nog als nieuw |
|
|||
|
|||
Uit welk bouwjaar komt deze auto?
|
||||
|
||||
is ene van 1993
alle boorddocumenten zijn aanwezig bij carrosserie, is Belgische wagen |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
3deurs? zoja kunststof dorpels nog aanwezig?
|
|
||||
|
||||
Heb je ook 2 voorstoelen?
|
|
||||
|
||||
up