|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het , stak nog mijn hand uit het raam. Hij staat niet lager, misschien ben ik dikker geworden? |
|
|||
|
|||
Quote:
deze ? Last edited by Alberto : 04-08-2010 at 11:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Stak m'n hand ook nog op, maar had geen raam open :p Dan komt het wss omdat jij de tunnel uit kwam
|
||||
|
||||
Een witte golf 1, in Holten bij het gemeentehuis.
|
||||
|
||||
rond een uur of 4 op de hoofdweg in capelle a/d ijssel de jetta van zevendertien
|
||||
|
||||
dingdingdingding we have a winner
Ja die, maar dan mooi schoon/gepoetst mooi ding Quote:
|
|||
|
|||
goudkleurige scirocco mk1 uitbouw ala 80-er jaren vanmiddag op de A1 bij Beekbergen ... mooie wagen om te zien
|
|
||||
|
||||
Gisteravon rond 20.15 op de A27 net voorbij Meerkerk, blauw/grijze Golf 1 GTI op 17 inch? met flink de gang er in. Nog even er naartoe gereden om beter te kunnen kijken, maar sloeg toen af naar de A15 richting Rotterdam
|
||||
|
||||
Vanmiddag in deventer een hele mooie lage zwarte pre 67 kever op brm's (dacht ik).
|
||||
|
||||
Zonet [rond een uur of twee] Benji [of Anita] in een grijze Arosa op glimmende Zenders, tussen Quatrebras en Hurdegaryp.
|
||||
|
||||
Haha, klopt, waren wij. Ik had te laat in de gaten dat jij er aan kwam stormen.
|
||||
|
||||
vanmiddag rond half 4 een zilvergrijze golf 4 R32 (look?) je knipperde nog met je lichten ik reed in de witte golf 1, nette auto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zag het ook laat hoor, keek naar de Zenders en dacht hey, die heeft Benji ook. Wacht eens, had hij ook niet een Arosa gekocht ofzo? Hmm... ja... icm de Zenders... kan niet missen
|
||||
|
||||
Dus ze vallen wel op Nu nog eens dat ding op de weg drukken, maar dat komt nog wel eens. Zo origineel rijd een auto ook wel lekker
Jij was mij niet opgevallen omdat ik een GTI onderlip zag naderen, en ik wist niet dat je die had. Staat wel goed iig
|
||||
|
||||
Quote:
Zit er sinds de blokombouw al onder. Past mooi bij de GTI voorbumper. Nu nog eens een nette achterbumper erbij zoeken, heb nu alleen voor een rode streep. Heb zelfs al een golfbalpookknop
|
||||
|
||||
Vanmiddag nog even 2 uurtjes aan het touren geweest bovenin Groningen en daarbij de volgende auto`s gespot:
|
|||
|
|||
ebut ook gespot zaterdag in lwd. Was incognito in een spocus station:P
|
|||
|
|||
net vanuit de Randstadrail bij het winkelcentrum van leidschenveen, een lage beige golf mk2 met 5 (?) spaak velgen eronder
|
|||
|
|||
Vandaag ..Earnewâld een Golf 1 met chroom bumpers
op de terug weg Golfsburg met de familie boot (sorry zag het te laat ) Vanavond in Leek een gele Kever die even via het gras de weg op kwam En op de terug weg Antje (Hellinga ) in de groene golf 4 Rint vd Meulen in de witte Golf 1 GTI in Bergum machtige auto en weer Golfsburg met familie boot |