|
|||
|
|||
Jordthemen :velgen
heey ik ben jordi
ik woon in nijkerk ik ree hier voor een seat ibiza 1.4s deze is verkocht en heb nu : ik heb een bora 2,3 v5 highline gekocht met 170 paartjes een zwarte met 83,000 gelopepen uit 2001 de auto heeft beige interieur hier nog een foto van de ibiza wat heb ik al gedaan aan de bora Schroefset D2 Racing V6 onder lip audio ingebouwd (moet nog bekleed worden) hier de foto's van de bora 18 inch velgen v6 4motion stabistang zodat ik nog verder kan zakken als 10 cm beige bra (al besteld) :thumbs: wacht nu al 8 weeken us bumperstrip zonder kentekenuitsparing voorbumper laten spuiten en schroefgaten dicht zetten xenon zwarte koplampen de audio -Radio: Ground Zero GZCR 225 4x40W CD/MP3/USB/SD/MMC-Card Receiver -Sufwoofer: Soundstream SPLX-12 SPL/Sound Quality woofer -Monoblock: Eartquake Powerhouse Digital PH2000W/D1.1 CLASS J 2000 Watts Monoblock -Speakers achter: Earthquake Vtek 693 6x9 inch electroplated carbon fiber 150Watt Rms -Versteker (6x9): Kicker DX300.2 2x150 Watt Versterker -Speakers deuren:Rainbow Dreamline SAX 265.20 165 mm 150 Watt 2-weg Compo -Versterker (compo):JBL GTO-4060 220Watt RMS 4 Channel Versterker -Condesator: Alfatec Power hammer 3Farad Power Cap -Sub kist: Climax LG-series 12 inch Subwoofer box -Kabels: Kicker PWB050 50mm2 HyperFlex Powercable -Kist bekleding: Phonocar Acoustische Noppenschuim + 5st bitume Last edited by jordthemen : 05-08-2010 at 18:33. |
|
||||
|
||||
Mooie 5 pitter...!!
|
|||
|
|||
tanx
|
|
|||
|
|||
Welkom
|
|
|||
|
|||
Welkom.. Ben ook benieuwd naar de vedere pics..
|
|||
|
|||
heb vandaag nieuwe velgen besteld zaterdag ophalen :lol:
het zijn geworden bbs ch voor 8j achter9j 5x100 18 inch hier een foto voor het idee ook heb ik vandaag andere koplampen besteld met xenon 6000K |
|
|||
|
|||
Nette bora !!
Is je Seat toevallig aan iemand in Almere verkocht? zie hem volgens mij regelmatig rondrijden hier met matzwarte motorkap en anderen mat zwarte delen?? MickaD
|
|||
|
|||
Quote:
heey dat zou maar zo kunnen ik heb hem ingeruild |
|
||||
|
||||
Welkom hier, enne vette wielen onder de Bora
|
|||
|
|||
heeey afgelopen zaterdag me velgen opgehaald
gelijk ff gepast en de remklauwen rood gemaakt en 1cm omlaag gezet hier de foto's van het passen |
|
|||
|
|||
nette bora man en welkom hier
|
|
|||
|
|||
hele nette bora
die velgen gaan cker heel netjes staan ga zo door!!
|
|||
|
|||
heey zaterdag de lampen gemonteerd
hier wat foto's :thumbs: :thumb: :mrgreen: |
|
||||
|
||||
errrrrrg strakke bora man!!!
welkom en veel plezier met je V5 mooie velgen!
|
||||
|
||||
Erg mooie BORA!
Succes met de 5 pitter en welkom natuurlijk..
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man Keep it going!
|
|||
|
|||
heee bij deze een spijtige mededeling de bora gaat de verkoop in
aan gezien ik veel km rij en geen auto van de zaak meer heb lopen de kosten nog al hoog op elke maand daarom heb ik besloten de bora te verkopen en een diesel terug te kopen warschijnlijk word het wel weer een bora dan een bora tdi met 130 pk de bora gaat zo orgineel mogelijk de deur uit eventueel wel te koop met D2 racing schroefset en de bmw x5 velgen tegen meer prijs voor meer informatie stuur mij een pb loop deze week zal ik een verkoop advertentie maken gr jordi |
|
||||
|
||||
Quote:
er zit hier een deuk in de velg..?! je moet zien dat je de andere bora in dezelfde staat brengt, erg netjes
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt maar die wielen zitte er al niet meer onder laast was de bora in deze staat |