|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad goed uit en een gave kleurcombi ook.
Misschien kun je nog wat foto's plaatsen van je vriendin zonder de Kever
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal!
en voor die foto's van m'n vriendin...Daar ga ik toch ff over nadenken hoor :p |
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
Snap alleen dat rechter voor spatbord niet helemaal ? alles strak, maar die net niet of was er iets mee gebeurt? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoe lang heb je eigenlijk over de resto gedaan?
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de kever gekocht 30 maart 2008 dus nu heb ik deze al 2 jaar, 4 maanden en een paar dagen Hij staat nog niet volledig naar m'n zin hoor. Nu is het tijd voor de afwerking e |
|
|||
|
|||
Daarstraks toerke gaan doen en paar foto's getrokken
grtz |
|
|||
|
|||
Een super dikke kever.. Respect!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En vandaag gaan shoppen 8)
Sierlijsten gekocht + bevestigingsmateriaal en jaloeziekes Morgen alle gatjes voorzichtig terug openboren en dan plaatsen! grtz |
|
|||
|
|||
Daarstraks met bang hart er aan begonnen...
Toch voor zij die een kever hebben waarvan de gatjes ook dicht zijn, maakt die eerst open voor ge hem laat spuiten :lol: 't is echt schrik hebbe da ge lak ga beschadigen die je ni wil beschadigen Maar kom, hier zijn wa foto's (slechte gsm foto's weliswaar) Alles mooi afgemeten bij Billabugs kever en die van Steckske En dan op mijne alles beginnen afplakken zodat ik duidelijk een beeld kreeg waar de baget juist moet! Ik heb met die boorkoppen gewerkt. eerst klein gatje gemaakt en dan telkens groter geboort tot de juiste grote. Ik heb ook gekozen om het met een boormachien te werken met batterij ,omdat een zonder veel te bruut te werk gaat (degene die ik dan heb toch ) Dan begonnen met de laatste baget aan de linkerzijde tot ineens de batterij leeg was Dus volgende keer de gatjes nog groter maken voor het plaatsen van de laatste baget, en dan begin ik aan de rechterzijde. En dan maar ineens de jaloezie geplaatst Maandag meer grtz |
|
|||
|
|||
Vandaag de laatste baget aan de rechterzijde gemonteerd en daarna keverke naar huis gereden
Morgen begin ik aan de linkerzijde ! grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
leuk wagenpark
|
||||
|
||||
mooie kever man! ziet er gaaf uit zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
gave kever zag je ook al op het f4f forum
|
|
|||
|
|||
netjes,
Jammer van het spatbord rechtsvoor. Wat is er eigenlijk mee gebeurd???? (werd ook al eens eerder gevraagt) |
|
|||
|
|||
Merci!
Het ding op m'n spatbord is een deeltje 'ratlook' Met den tijd worden mijn spatborden opnieuw opgelast omdat ik export pinkers heb liggen (bullits) en dan wordt dit ook opgemaakt |
|
|||
|
|||
Bagetten hangen er dus allemaal op
Daarstraks nog snel ff een toerke gedaan en wat foto's getrokken en dan de vorige bewerkt grtz |
|
|||
|
|||
Het zonneke schijnt dus wat doen we dan?
Foto's trekken en nog 2 gsm foto's van het interieur (batterij was plat van de kodak ) grtz |