|
||||
|
||||
Quote:
@ Cor ,hoeveel auto's zijn er nu geweest ? En zijn er nog reactie's geweest uit t buitenland? Ben wel benieuwd hoe die deze meeting hebben ervaren
Last edited by jettaracing : 28-07-2010 at 22:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
en hoe de organisatie er van is bekomen of zijn ze nog niet van de schrik bekomen daar in valkenburg |
|
||||
|
||||
@ Wytze en Alberto,
De reacties uit het buitenland zijn overweldigend, echt bizar! Niets anders dan complimenten en dat doet goed. Er worden over de hele wereld bizar mooie dingen over het event geschreven, super gaaf. Volgens mij mag ik wel namens al onze 70 vrijwilligers, Rode Kruis en politie en brandweer mag spreken als ik zeg dat ze allemaal hè-le-maal kapot waren na dat weekend. We hebben allemaal alles gegeven om de boel netjes draaiende te houden, maar met zoveel overgave en plezier! En wat was het druk, ongelofelijk! In dat perspectief denk ik te mogen zeggen dat we het goed gedaan hebben. Volgend jaar nog beter. Komt in orde.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De mannen op Golf1.info waren laaiend enthousiast, die komen volgend jaar nog met meer mk1's
|
||||
|
||||
vooral over die orange met verchroomde oetinger erin
|
|
|||
|
|||
Tijdens MIVW kwamen wij deze Belgische VW Jetta tegen. De nieuwe Jetta is een bijzondere verschijning en je ziet ze toch maar zelden die fraai aangepakt zijn.. De eigenaar van deze Jetta wist er wel raad mee, want met een dikke set wielen en airride kom je toch een heel eind tegenwoordig.
Preview: Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
||||
|
||||
Wielkasten beschadigd en immi lemans ....
verder wel mooie auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Airride he show no go Nee heel mooie auto maar is ook niet zo moeilijk meer met een nieuwe auto zoals hij zelf al zegt
|
|||
|
|||
Quote:
hehe vind het wel wat hebben die beschadigingen.. in Amerika zouden ze er gek op zijn met zo'n offset |
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook zo maar dan moeten ze er zo ook mee rijden als hun die beschadigingen niks zegt Zelf zou ik gek worden als mijn auto dat zou hebben en ik heb maar een ouwe bak
|
||||
|
||||
Ik wilde net zeggen, kom maar langs, dan beuk ik wel even een paar knikken in je wielkasranden...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit (net terug van een vakantie die 2 dagen later begon vanwege MIVW): Wat een super meet!! hele weekend genoten, en een enorm dankjewel voor alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt is dus op zijn plaats!! Pff maar wat was die heenreis naar Frankrijk daarna zwaar..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie video, leuke impressie van het geslaagde event!
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie compilatie van het event!! en m'n camo golf staat er goed op thxs |
|
||||
|
||||
Nice vid.
Lekker muziekje ook . Hopelijk volgend jaar weer op dezelfde locatie. dan ben ik er zeker weer bij. Gr steve
|
||||
|
||||
[/IMG] |