|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Check Michael
|
|||
|
|||
Quote:
Er komt dus ook audio in vet
|
||||
|
||||
Quote:
Nope die staat in de trofeeën kast tussen alle dashplques die ik de afgelopen jaren gescoord heb. Michael
|
||||
|
||||
En heeft ie dit weekend de 1e meters gemaakt ?
|
|
||||
|
||||
ook heel benieuwd naar!!!
|
||||
|
||||
Ik las ergens in de 13 sec tijdens een voorzichtige test run...
Super dat je je deadline gehaald hebt |
|
||||
|
||||
Quote:
lang leve joetjoep.com
|
|||
|
|||
Geen linkje ergens van zijn test run dan?
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat klinkt... |
|
||||
|
||||
ik heb hem gister irl gezien, was iid voozichtig maar is niet zo gek als ie vrijdag pas klaar was
|
||||
|
||||
Filmpje!!!
|
||||
|
||||
Nou gaat hij dan,ik had niet gedacht dat het ging lukken maar toch.
De laatste week was een ware uitputtingsslag en heb ik iedere dag tot in de nacht door gewerkt om de auto rijdend te krijgen.Zelfs op vrijdag ben ik doorgegaan totdat iedereen er was en we uiteindlijk om 19:00 vertrokken. Om 23:30 waren we in bitburg en hadden we een plaats helemaal vooraan naast de technische keuring. Zaterdag ochtend bij de eerste start van de motor in de auto kwamen we erachter dat ik de verkeerde prise-as in de bak had gestoken. 6 Minuten later lag de motor eruit en heb ik met een m7 boutje uit een slangeklem de prise-as verlengt zodat hij aandrijving gaf van de motor. Daarna heb ik met Paul de alu beplating gemonteerd en heeft MYCHA de uit Engeland overgekomen slick laten monteren. Vervolgens heb ik een keer over het terrein gereden waarbij er een homokineet brak elf kregen we er geen gevonden maar John heeft bij een fransoos een andere geregeld. Na alles gemonteerd te hebben ben ik naar de baan gegaan en een eerste voorzichtige run gemaakt met als tijd 13:19 . Daarna had ik problemen met de koppeling en bleek de prise-as het toplager in de krukas kapotgeslagen te hebben. Uiteindelijk hebben we de vliegwielbout uit Der Express gekregen van Jeroen en om 01:00 's nachts reed de auto weer. Na een veel te korte nacht heb ik zondag nog 2 runs gemaakt waarbij bij de eerste de kerstboom niet goed werkte en bij de tweede mijn gaskabel op 2/3 van de baan brak en ik teruggesleept ben. Al met al een rete gaaf weekend met veel sleutelen veel bekenden en heeeeel veel drank, ik heb nu een shakedown met de auto gedaan en kan nu dingen gaan veranderen en verbeteren zodat ik bij het volgende evenement langzaam aan sneller kan gaan. Henri, Mycha Paul Hans en de rest die geholpen heeft hardstikke bedankt en dankzij jullie heb ik toch die ene goede run kunnen maken. Michael
|
||||
|
||||
mooi verhaal heren! top!
|
||||
|
||||
Respect voor alle inspanningen van iedereen en jezelf |
|
||||
|
||||
Heb de auto gezien! Helaas niet in actie
Belooft wat voor volgend jaar |
|
||||
|
||||
nice,ben wel heel benieuwd naar het filmpje....
|
||||
|
||||
Dude, het was gezellig, wil jij die homo dingen nog ff droppen bij Maikel als je tijd hebt
|
|
||||
|
||||
Niet helemaal zonder slag of stoot, maar je bent d'r geweest en hebt gereden.
Proficiat!
|
||||
|
||||
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Het doel is gesteld voor 2011,
Michael