|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik miste de cabrio van Chiel Speets.
Is hij bezig met versie 8.0?
|
||||
|
||||
Quote:
Daar was ik ondertussen ook achter, weet dat de kever bij de vorige eigenaar ook op verschillende hoogtes heeft gelegen. Heb ik juni nog staat toekijken hoe de auto iets omhoog is gegaan. Toen was hij wel iets meer waterpas dan op deze foto's. |
|
|||
|
|||
Een van de top meetings dit jaar, eerste keer, maar alles super geregeld, sfeer was relaxed, volgende jaar zeker weer..
|
|
||||
|
||||
Zo ,heb het gebeuren even een paar dagen kunnen laten bezinken en na het topic en de foto's te hebben bekeken kan ik nog maar 1 ding zeggen ...........Wat een dikke meeting was dit zeg !!!!!!!!!
Zit me nog steeds te verbazen over de grote opkomst ,de goede sfeer , de geweldige auto's , en het mooie weer ! En vond het toch ook wel een hele grote eer dat wij met de jetta's binnen mochten staan , kreeg er bijna kippenvel van , toen je van boven naar al die hele dikke bakken keek ,en dan gewoon je eigen auto er tussen ziet staan ! Voor mij een hele mooie ervaring ! Iig voor de gehele Crew en vrijwilligers van zowel MIVW en Fanatic's , een hele dikke Zo'n locatie op een vliegveld is gewoon wel erg mooi ,en zeker met de hallen erbij . Al moet ik heel eerlijk zijn dat de hallen van vorig jaar iets meer uitstraling hadden , misschien ook omdat daar het gehele terrein er nog voor zat ,en je (bijna) alles heel mooi kon overzien . Misschien volgens jaar maar even een fietsje mee , ik kom nog steeds op de foto's auto's tegen die ik niet eens heb gezien daar , zo'n opkomst ! Quote:
Misschien eens een idee om na zo'n meeting een lijst op het forum te zetten ,eventueel met foto's van de auto;s die in de prijzen vielen . Zo'n team is er ten slot van rekening de hele dag mee bezig ,dan is zo'n presentatie misschien nog wel eens leuk Quote:
Met een dikke 1300 auto's (misschien nog wel meer ) zal dat waarschijnlijk wel nodig zijn ,zeker als de inschrijvingen ook op een hoog peil liggen , de mensen moeten zich natuurlijk er wel voor aanmelden Denk wel dat MIVW toch wel één van de meeting is /word waar het niveau van de auto's erg hoog ligt! Misschien volgend jaar de cattegoriën iets anders weer indelen ,kreeg veel vragen van mensen waar sommige klassen waren gebleven , ook omdat dat voorgaande jaren anders was . En misschien volgend jaar een eet/drink gelegenheid ook op het 'andere' terrein ,waar de meeste auto's geparkeerd stonden , die opmerking hoorde ik ook regelmatig vallen . Voor de rest kan ik kort zijn , Volgend jaar weer !!!!!
|
||||
|
||||
En natuurlijk nog een paar foto's .........
Dit vind ik zo'n mooie vento.............. Eén van mijn Favo Jetta Mk2's Ik plak ook wel eens auto's af , als ik ze moet spuiten ,maar voor het rijden vaak niet De 9J Velgen staan m mooi Johan En hij doet waar ie voor gemaakt is ,
|
||||
|
||||
Dikke foto's Wietse
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe veel zijn er nu geweest Cor ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje Ben er net mee begonnen was de tweede meeting waar ik samen met Sven foto's ging maken! Vond het jammer dat ik nog niet de goede instellingen wist voor in de hallen, want daar stonden toch wel erg dikke wagens Maar dat is voor de volgende keer! |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
jettaracing = ook Wytze |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ik zit net toevallig in het velgen te koop onderdeel te kijken waar jettaracing had gepost, waar ook op gereageerd wordt met wietse Dus kwam er net achter! (Moet toch meer gaan integreren binnen het forum dus ) excuses (Het is ook niet de naam die je erg vaak tegen komt) |
|
|||
|
|||
Quote:
foto's van Wietse zijn er niet minder om hoor en die van Wytze (jettaracing) ook niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik er nog maar een paar ingooien
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht dat ik iemand hoorde roepen dat hij 1427 was. Nice.
|
||||
|
||||
Zijn er al foto's van Oliver......... want daar wacht ik eigenlijk op....
|
|||
|
|||
Quote:
die caddy stond er dik bij zeg wel gaaf klapraampjes aan zijkant schuifraam achter en dakraampje erin en dat hout inleg helemaal geweldig heb geloof 10 fotos ervan gemaakt
|
||||
|
||||
Aangezien Jaap's camera leeg was heeft hij de mijne geleend, maar ik had nog geen tijd ze te uploaden, net dus alsnog gedaan. Ze staan in ons eigen album:
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=158 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wou dat ik dat eens wat vaker gedaan had dan had ik niet na 2 seizoenen de front weer opnieuw hoeven te spuiten |