|
||||
|
||||
INFO 20vt in golf 1 inbouwen.....
Wat komt er allemaal bij kijken
Heb golf 1 gti 1800 8v Wat moet je allemaal aanpassen wat kan ik weer gebruiken 20vt kaalblok wat ben je verder nodig welk type 150 pk 180 pk of 225 pk hoe zit met versnellingsbak en aandrijfassen wil graag 4 x 100 steek houden kan dat wie bouwt deze motoren in kan auto zon motor wel aan of moet golf verstevigd worden alle info is welkom !! Wou mijn blok en bak laten reviseren maar als ik kijk wat dat al kost volgends mij heb ik daarvoor ook wel 20vt erin leggen Nou brand maar los!! Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
gebruik de zoek actie eens.. gaat een wereld voor je open
|
||||
|
||||
Quote:
Reviseren van je huidige motor is iig veel en veel goedkoper! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ligt er kompleet aan wat er met de revisie gedaan wordt, nieuwe zuigers, alle lagers en pakkingen en riemen, kop kompleet aanpakken, enz kost je ook minimaal 1500-2000 euro... als je zelf wat kunt knutselen, dan kun je al veel zelf doen mbv internet(komplete how-to's zijn ondertussen op het net te vinden), dan blijven de kosten ook aardig binnen de perken! |
|
||||
|
||||
@ Richard heb ik gedaan van alles gevonden maar niet op rij paar dingen weet ik nu ma lang niet alles...
@ Classiline haha ja ligt er maar net aan hoe @Bluepower Ja alles word gereviseerd en vernieuwd dus duurste manier zeg maar alles word dan geglasparelstraald en gecoat alles slangetjes boutjes alles nieuw lagers pakkingen zuigers drijfstang enz enz complete revisie dus... en dan de versnellingsbak complete revisie dus reken maar uit 3000 a 3500 zit je zo op en heb jij misschien site ofzo van die how to? Ben geen automonteur ma heb ook geen 2 linkerhanden wil liefst ook meeste zelf doen met eventuele hulp natuurlijk Groeten Kevin nogmaals alle info is welkom of iemand die ook 20vt in zijn golf 1 heeft gebouwd keer op de koffie wil wel graag weten waar ik aan begin Last edited by Kevin1988 : 22-07-2010 at 15:46. |
|
|||
|
|||
Tik eens: golf1 20vt in, dan krijg je een hele hoop hits... en dan ga je lezen, lezen en nog eens lezen..
http://forum.fok.nl/topic/1169905, deze is van Kevin, en die heeft het heel netjes aangepakt, en aardig gedocumenteerd! Ik ben te goed voor deze wereld, ga hier eens lekker lezen: http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules...cdays=0&start=0 Last edited by Bluepower : 22-07-2010 at 16:06. |
|
|||
|
|||
ik heb zelf ook een golf1 20vt gebouwd is net klaar , en de volgende staat alweer klaar om ook van een 20vt te worden voorzien, ook een golfje 1. langs komen mag altijd, ik wil je wel helpen, maar geef natuurlijk niet alles prijs, zelf speuren kom je heel erg ver. alleen het aansluiten van je kabelboom ga je nergens vinden, de distributie steun die je nodig bent maak ik ook zelf, ook voor de verkoop. dus kijk maar wat je wilt.
|
|
||||
|
||||
@ Pewi Vwteam
Ok dat is info ja wil wel keer op koffie komen dan ben ik ook wat wijzer en waar ik aan begin welk blok kun je het best nemen dan welke motorcode? Groetn Kevin |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De beslissing is genomen...
Hoe graag ik ook zon 20vt in mijn golf wil Heb veel research gedaan en verschillende mensen gesproken ben ik van het idee afgestapt..
Is me allemaal veel te gecompliceert en omdat ik meeste toch moet uitbesteden loopt dit hard in de papieren Nu is er toch een lichtpuntje aan eind van de tunnel morgen kijken naar een 1.8 16v gti motor uit golf 2 gti en niet zo maar 1 Info volgt nog Wil iedereen toch even bedanken voor de reacties en alle info leuk dat zo kan anders was ik ergends aan begonnen waar ik spijt van zou krijgen Nu is info over 1.8 16v motor in golf 1 welkom dit gaat hem worden Groeten Kevin |