![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeer leuke set Smoor Roadster te koop.
Specificaties: Steekmaat 4x100 Diameter 13 inch Breedte 7J voor en 8J achter ET-waarde 20 rondom Banden Dunlop SP2000 175/50/13 Centreerringen aanwezig naar 57,1mm Praatje bij het plaatje: Toch wel een uniek setje qua maatvoering, in deze diameter zijn de velgen ook niet meer nieuw verkrijgbaar. Onderscheid zich ten opzichte van de meeste Smoor Roadster velgen die aangeboden worden door de ideale offset van ET20 rondom, waar het meestal ET15 of zelfs ET4 is, waardoor de wielen veel te breed komen voor het mooie. De set heeft ook alle boutjes nog, waar je ze meestal elders zonder boutjes meer tegenkomt. Nadeel zijn de op sommige plaatsen loslatende blanke lak, echter valt het alleen op als je er echt op zit te kijken, eenmaal gemonteerd op de auto valt het niet eens meer op. De blanke lak afbijten is een optie, hierdoor zullen de randen nog meer gaan glimmen echter vergt het wel meer onderhoud eraan omdat remstof zich beter hecht. Eén achtervelg (8J) heeft ook lichte randschade, niets ernstigs overigens. Ik heb me er nooit aan geërgerd, terwijl ik opzich toch wel onder de categorie zeikerds val. De banden aan de voorzijde zijn scheef afgesleten door het niet tijdig uitlijnen van de auto na het monteren van een schroefset, op de achterbanden valt niets aan te merken, op wat aanloopsporen van de wielkasten na, maar dit is puur oppervlakkig, er zijn geen snijplekken of dergelijk aanwezig. Het valt allemaal niet zo op, maar wil gewoon alles genoemd hebben zodat er achteraf niemand voor verassingen komt te staan. Kortom een nette set, door de vorm van de velgen aan de binnenzijde passen ze ook over bovenmodale remmen, bij mijn auto is dit een van de weinige sets 13'' die zonder verdere aanpassingen gewoon passen. Prijs: 550EUR ![]() Echt goede foto's heb ik er niet van.. Last edited by SandR-GT : 20-07-2010 at 19:43. |
|
|||
|
|||
![]() Indien interesse even een PB sturen met je emailadres dan kan ik foto's van zoals ze er nu bijliggen sturen (:
|
|
|||
|
|||
![]() Omhoog
|