|
||||
|
||||
Quote:
Die zit wel op vwforum met een topic over zn auto.. |
|
|||
|
|||
Ben ik weer, vandaag nog even bezig geweest met het tweede deel van de foto's! Werd wat later omdat ik vandaag op de boot zat Maar het is me nog gelukt voor 24.00 Veel kijk plezier:
De rest is zoals gewoonlijk te vinden op: www.flickr.com/photos/osingaphotography Tot de volgende meeting! * Voor full size graag PBén * |
|
||||
|
||||
Quote:
Henk grappig detail: indeling watercooled hangaar: 19 hollanders 17 engelsen 8 duitsers 5 ieren 5 denen 4 schotten 3 polen en 1 belg 61 totaal Nederland niet goed vertegenwoordigd? Wij vonden van wel hoor...
|
||||
|
||||
deze audi was zo bad-ass! |
|
|||
|
|||
overigens zijn bij die 19 hollanders niet alleen de MIVW auto's geteld....
|
||||
|
||||
Quote:
En nog een paar Friezen
|
||||
|
||||
Quote:
Rob!! Leef je weer??? Wat een weekend zo he? Ben je weer een beetje bijgekomen?????
|
||||
|
||||
ziet er heel erg gaaf uit
zie onwijs veel mooie auto`s voorbij komen volgend jaar ben ik er op zeker bij ( ps heeft er iemand nog meer foto`s van de gele polo mk1 ?) |
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne loopt niet.. dus kon ik hem niet meenemen anders hadden er wel 2 gestaan (geen evo)
|
||||
|
||||
What a blast!! Heerlijk, wat een dag. Super genoten van alles!! De sfeer was ook relaxed, die loungebanken was een goed idee
Ook de koffie en de tosti's, thnx MIVW! Op naar 2011. Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Cor! leef jij weer?
Supermeeting, echt heel gaaf, heb de zolen van mijn slippers opgelopen tussen al het moois.
|
|||
|
|||
Ha eindelijk op de foto!
|
|
||||
|
||||
Hierbij nog een paar foto's van mij.
De scirocco van mijn zusje. (sciroccomiepje)en mijn eigen passat natuurlijk.
|
||||
|
||||
stilte voor de storm...
wat een prachtige foto
|
||||
|
||||
Vraagje:
Waar zijn de foto's te vinden die genomen werden toen je naar binnen kwam rijden bij die slagbomen zegmaar? Vind het altijd wel leuk als zowel de bestuurder als de auto erop staat
|
|||
|
|||
Die is zeker mooi!!
Quote:
|
|
|||
|
|||
weer 2 mooie fot's van onze auto's dankzij de heren van speed
|
|
||||
|
||||
Wat is zo'n Lupo GTI toch eigenlijk een dik ding!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Vooral omdat ze breder zijn dan een gewone lupo.. En rijd heerlijk zn 6 bakkie |
|
||||
|
||||
Quote:
Zien er idd erg gaaf uit die GTI`s Vind het alleen altijd jammer dat het blok er altijd zo scheef in ligt