|
||||
|
||||
Jep de rechter kant was de slechtste kant dus die maar gelijk helemaal vervangen, de linkerkant is nog wel te redden en kan met een nieuwe rand er weer heel wat jaren tegenaan.
Verder heeft alleen de napoleonshoed wat geleden dus die komt er nieuw in en dat was het eigenlijk wel, de body heeft alleen 2 slechte hoekjes achterin en tot mijn grote verbazing hebben de dorpels/kachelkanalen na 4 jaar in het zand te hebben gestaan helemaal niets geleden. |
|
|||
|
|||
das ook wat om jou te zien werken normaal doen wij de aanwijzingen geven (lees het denkwerk)
ik kom zaterdag ook even aan dus laat je ook nog wat over voor me en dat lassen lukt je toch nog wel je hebt aan al mijn polotjes gewerkt dus dat komt wel goed(dit keer wel de laskap op zetten anders krijg je weer 1 las oog ) |
|
||||
|
||||
Daarom heb ik tegenwoordig een fijne kap die uitzichzelf verduistert
|
|
||||
|
||||
Kleine tegenslag vandaag, de chassiskop is een stuk slechter als verwacht en ook de linkerbodemplaat gaat in zijn geheel vervangen worden.
De vooras was zelfs aan de kop vastgelast en alles vakkundig bedekt met een laat kit en plamuur. Nieuwe kop is inmiddels al besteld en zal in de loop van volgende week wel een keer binnenkomen. Kreeg ook nog bezoek van Daan met zijn kever die mocht natuurlijk gelijk de handjes laten wapperen en even mee helpen. Alleen ben ik hem op de foto even kwijt en ben ik weer eens al het werk alleen aan het doen We gaan vrolijk verder |
|
||||
|
||||
Vandaag voornamelijk met de chassiskop in de weer geweest, het was even geduld hebben maar ik heb hem inmiddels binnen gekregen en zal hem donderdag of vrijdag erop proberen te krijgen.
Tot die tijd heb ik me bezig gehouden met het verwijderen van de oude en het in elkaar knutselen van een constructie die ervoor zorgt dat de nieuwe kop er straks kaarsrecht terug op komt te zitten. Genoeg gekletst tijd voor foto's |
|
||||
|
||||
sow mikus, hij is dus toch flink kroky??
zal binnenkort wel ff voorbij waaien. kan toch nog niet verder aan de r32 spruitstuk nog niet klaar.
|
||||
|
||||
Is goed bertje , heb je binnenkort toch nodig .
Moet een nieuwe remleiding gemaakt hebben en een klein vogeltje heeft mij vertelt dat jij daar de juiste tools voor hebt. |
|
||||
|
||||
Kleine update de kop is inmiddels bevestigd
Helaas met een kleine nageur van BeRt_16VT |
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Mag hopen dat je het niet over Bert zijn smerig poot hebt
Maar we doen ons best, hoop morgen de eerste bodemplaat erin te krijgen en dan is het nog even wachten op de andere is besteld maar nog niet gearriveerd |
|
|||
|
|||
Ziet er zeker goed uit alleen ik zou het vast lassen ipv kitten
En door berry zijn stinkvoeten word het ijzer gehard en droogt de kit sneller Had hij dat ook maar met je ruit gedaan |
|
||||
|
||||
nothing smels better than cheese !
het schiet inderdaad goed op, maar hopen dat ik de golf 2 eerder klaar heb dan jij je kevert
|
||||
|
||||
Quote:
In your dreams Het is toch echt de bedoeling eerder klaar te zijn als de golf bertje, word wel dezelfde kleur baby-blauw hahahaha |
|
||||
|
||||
die van mij is grijs!!!!! hendige, ben nu wel er aan bezig trouwens
|
||||
|
||||
Hmmm Dat zie ik als een uitdaging, daarom vandaag de rechterbodemplaat erin gemaakt .
Nu is het wachten tot de linkerplaat binnenkomt. |
|
|||
|
|||
Mikus ziet er goed uit
Bert schiet maar op het zal niet lang meer duren Last edited by daanpolo : 24-07-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Hoho heb ook nog een bovenkant die onderhanden moet worden genomen.
|
|
|||
|
|||
En waar blijven de update,s
heb je de andere kant er al in |
|
||||
|
||||
Yes andere kant zit er ook in inmiddels, heb alleen geen foto's gemaakt
Eindelijk heb ik weer een hele bodem, nu nog op wat klein spul wachten en dan kan de bovenkant er weer op. Heeft er iemand tijd binnenkort om voor sterke man te spelen |
|
|||
|
|||
Gaat alweer de goede kant op he
Succes!