|
||||
|
||||
ik zal er vast ergens overheen lezen maar vanaf hoelaat gaan de hekken open zondag?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Staat iets van 20x op pagina 11 : 9.30
|
|||
|
|||
Er lijkt geen einde te komen aan het prachtige zomerweer. Komende dagen, en met name vandaag, kan het flink gaan spoken, maar vanaf het weekeinde schieten de temperaturen weer omhoog.
ziet er goed uit !!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Om verdere onduidelijkheid te voorkomen:
Zaterdag is het terrein alleen open voor degenen die een uitnodiging hebben gekregen, verder helaas niemand. Op zondag is het event, om half 10 gaat de poort open.
|
|||
|
|||
cor stuur ff je nummer door heb nog wat vragen mbt de stand
|
||||
|
||||
nog ff een vraagje, wat is nou het adres? zodat ik dat zondag goed kan invullen @ de tomtom
Edit; gevonden 1e Mientlaan 2223 Katwijk (vlak bij Valkenburg) Last edited by Miata : 14-07-2010 at 14:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
Emiel is contactpersoon voor alle standhouders, hij heeft iedereen een mail gestuurd deze week met contactgegevens. Mail hem anders via: mivwevent ( at) mivwcardesign.com
|
||||
|
||||
Quote:
Voor iedereen die moeite heeft met dit adres en zijn/haar navi: Wassenaarseweg 75 2223 LA Katwijk (Z-H) Eigenlijk heeft het vliegkamp geen adres, met dit adres moet het lukken.
|
||||
|
||||
9.30 mooie tijd
de golf is motorisch klaar nu nog even flink aan de poets als het weer zich iets wil verbeter kheb er zin aan!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zeg eh.... niet om 't een of 't ander, maar hoe laat gaat 't open zondag?
|
|||
|
|||
Zal er ook zeker zijn!! het is om de hoek dus dat scheelt.. Neem ook de camera weer mee (voor preview: volksdub verslag/Wietse - osingaphotography )
Heb wel maandag hertentamen, maar goed dan ervoor maar even goed leren, want zoals ik hier lees is dit een van de betere meetings, dit je niet moet missen!! (ookal kom ik met een seat ) Heb er zin in, en hopen dat het weer meezit! *edit: wat zijn eigenlijk de kosten voor de meeting?? kon nergens vinden en staat ook niet op de flyer (dacht ik?) |
|
|||
|
|||
waarom word er niet gesprint op deze mooie locatie?
is misschien wat voor volgend jaar? gaan we weer een beetje naar een event zoals baarlo!!!!!
|
||||
|
||||
Het plan voor MIVW voor de komende jaren is om de show and shine nog beter uit te werken.
We zijn niet van plan om iets met sprints te gaan doen. Daar zijn andere organisatoren beter in.
|
||||
|
||||
Das altijd lastig, 15 man die sprinten
en minimaal 5000,- aan verzekering/hekwerk/brandweer/ambu/en meet appratuur (ex evt. baanhuur) |
|
|||
|
|||
Quote:
en een pens vol werk ... |
|
||||
|
||||
En misschien nog wel on-interessant voor meerdere mensen,
Ik voel er zelf altans weinig voor om naar sprints te kijken. Erik. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, klopt!
En ff over aanstaande zondag: man man man, het ziet er echt naar uit dat het een echt spectakel gaat worden, wat een enorme belangstelling zeg! Het lijkt erop dat het elk jaar gekker en gekker word! Ik dacht dat het vorig jaar wel echt de max was, zeker gezien de enorme opkomst ondanks de regen van vorig jaar. En dit jaar... Nog gekker dus...
|
|||
|
|||
Ben er ook bij !
Zo te horen word het een super meet. Hoop dat ik mn nieuwe frontje erin heb !