|
|||
|
|||
Jerry-C
hallo ,
Ik ben Jeroen, ik woon in Wognum en ik ben 16 jaar oud ik ben ruim een maand te laat 16 geworden dus een brommerrijbewijs zat er niet meer in voor mij Ik heb ook geen auto maar toch heb ik me hier aangemeld, gewoon om een beetje "virtuele ervaring" op te doen en ik natuurlijk zo snel mogelijk mijn 1e VW aan te schaffen . Maar daarvoor moet ik eerst maar een baan zoeken omdat mijn vorige bedrijf door de economische omstandigheden moest stoppen . mijn ouders rijden ook volkswagen , dat zal ook wel hebben meegespeeld dat ik hier terecht ben gekomen . na een tijdje een rood/roze seat toledo gereden te hebben, een golf 3 variant gekocht omdat het dakraam lek was dichtgekit, ducktape niks wou helpen. en begin mei dit jaar is de golf ingeruild voor een heuse passat 1.8 turbo met 150pk omdat me vader op den duur een caravan wil en ik te groot werd hobby's: computeren, bij/met vrienden sleutelen aan brommers en een heuse peugot 205 en gezellig doen met vrienden enzo plaatje bij het praatje: de golf: de passat: en de 205 Groeten Jeroen owh, dit ben ik:P
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
welkom , mooi hé die smilies
|
|||