|
||||
|
||||
hmm, okee.. op appie's eigen link klikken en dan "Verkäufer kontaktieren"
|
|
||||
|
||||
heb hem inmiddels gemailt
even wachten of hij andwoord |
|
||||
|
||||
en hier is het andwoord
Dear px67, ist die Farbe vom Passat 3 BG, Bj. 2002 - leolino25 |
|
||||
|
||||
Lekker duidelijke info dus Maar zal eens kijken in de kleurwaaiers van VW op mn werk zo..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
thanks
Quote:
|
|
|||
|
|||
Kleurcode Golf 2?
Aangezien ik onlangs m'n staalvelgen heb weggedaan om te verbreden en te spuiten in de koetswerkkleur ben ik op zoek naar de kleurcode van de wagen maar kan deze helaas niet vinden. Ik heb vorige weekend al eens gemaild naar VW met het chassisnummer maar deze reageren zelfs niet. Nu vroeg ik mij af, hoe kan ik best achter de juiste kleurcode komen? Op het inschrijvingsbewijs staat helemaal niets en ook op het plaatje onder de motorkap is niets te vinden. Enkel in het boekje vind ik iets terug wat lijkt op 'Z4Z4' maar ik weet niet of dat effectief de kleurcode zelf is? Iemand die raad weet? Alvast bedankt!
Grtn |
|
|||
|
|||
in de kofferbak moet bij het reservewiel,of tegen achterste paneel een sticker staan met kleurnummer.
zo niet dan kan de VW dealer aan de hand van het kenteken en/of chassisnummer ook het kleurnummer achterhalen. En anders even een foto van je auto posten,misschien dat mensen bij het zien van de kleur al weten welk kleurnummer jou auto heeft? succes |
|
||||
|
||||
Er hoort een witte sticker in de kofferbak geplakt te zitten.Met alle optie codes,motor en bak code...én de kleurcode..
Z4Z4 is iig niet de kleurcode.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Voorbeeldje van de sticker,en zoals je ziet staat er links lacknr/paint NO. die moet je hebben
Edit: sorry voor de grote foto.... |
|
|||
|
|||
Oké mannen, heb hem inderdaad gevonden na het rechtstrijken van het stickertje in de koffer. L97A zou het moeten zijn. Dikke merci heren! ;-)
Topic mag dicht... |
|
||||
|
||||
z4z4 is ook de kleurcode! maar die werdt voorheen( of nog steeds ) gebruikt bij verkopers die de auto bestellen.
|
|
|||
|
|||
Kleurcode Gezocht!
Heeft iemand een id welke kleur + kleurcode deze heeft? Zit deze hier niet opt forum, want hij staat wel op meetings hier in friesland Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
wat zijn van deze auto de drie kleurnummers?
gr. |
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd of iemand me kan vertellen welke kleur dit is?
omdat de foto iets bewerkt is, kan ik de originele kleur er niet echt uithalen. kan iemand mij helpen??
|
||||
|
||||
Quote:
niemand..??
|
||||
|
||||
gewoon Manilla groen
|
||||
|
||||
Enig idee?
Last edited by Dokter D : 10-06-2012 at 15:39. |
|
||||
|
||||
een wit blokje met een rood kruisje.
|
||||
|
||||
Op de vw stand in worthersee stond dit jaar de nieuwe beetle cabrio met een witte kleur met blauw parelmoer erin. Wie weet welke kleur dit is?
|
|||
|
|||
Is hoogstwaarschijnlijk Oryxweiss, L0K1
Is een witte grondlaag met een transparante zilver en blauwe parelmoer effectlaag erover. Groeten, Fred Quote:
|