|
||||
|
||||
Gisteren effe met m'n hond uit, schijnt ideaal te werken tegen die vuvuzela-blazers, 60 kilo blaffende kaken.
|
||||
|
||||
Quote:
zei de knakworst . het is indd wel goed zo Ik erger me aan mensen die op een oprit parkeren en je dan raar aankijken en zeggen je kan er toch langs {nee dat kan niet want jij staat op een oprit geparkeerd en het parkeervak ligt daarachter!!} |
|
||||
|
||||
Quote:
Word tijd dat je wat meer gaat eten dan |
|
|||
|
|||
Ik erger me aan mensen die mijn vertrouwen beschamen...
|
||||
|
||||
Ik erger mij behoorlijk aan die Mooi prater(s)!! die over van alles lullen, of alles denken te weten, na 3min. sleutelen compl. gek worden
dan later onzin verhalen vertellen tegen anderen.! En zo dus eigen vrienden de grond in trapt., en verneukt!!!!!!! Dan ook nog beweren niks over te hebben voor een ander...? Maar persoon niet kennen, of ooit gesproken te hebben. OOk zeker de moeite daar niet voor willen nemen. Vervolgens opeens, zonder enkele reden niks meer laten horen! Dit soort heeft in mijn ogen geen fatsoen of opvoeding gekregen, maar wel denken dat ze stoer zijn. |
|
||||
|
||||
Ik erger me aan belabberd nederlands.
|
|||
|
|||
Ik erger me aan mensen, die niks te makken hebben.. En over de rug van een andere leven
Last edited by Joentje : 08-07-2010 at 08:24. |
|
||||
|
||||
Ik ERGER mij aan mensen die op een ander NEERkijken.
|
||||
|
||||
kan je soms niks aan doen gerard als je een kop groter bent
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
Ik erger me aan mensen die iets van je willen kopen en 5 min. voor de afspraak afzeggen... Tenzij er nog wat geld af kan... Afspraak is toch afspraak?
|
|
||||
|
||||
dit zal wel een holy-repost zijn, maar als we het toch over verkopen enzo hebben...
ik erger me aan 'interessepeilingen'... een product raakt toch alleen verkocht als er interesse is??? dus elke verkoop is een interessepeiling, is een interessepeiling dan een verkoop zonder verkoop??
|
||||
|
||||
Het beste antwoord op een "interessepeiling voor de liefhebber die weet wat het waard is en het staat niet in de weg" topic =
"Geen interesse".
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ok je hebt het gauw als je groot bent
|
||||
|
||||
ik erger me scheel aan mensen die een hoop babbels hebben,maar als puntje bij paaltje komt hun verantwoordelijkheden niet nemen.
|
||||
|
||||
dan erger ik me weer aan mensen die vinden dat ze overal wat van moeten vinden, alsof ze verplicht worden naar die foto's te kijken bijvoorbeeld...
over smaak valt weinig te twisten, live and let live
|
||||
|
||||
Quote:
In een skinnyjeans kun je niet sleutelen. En als de nagellak niet mag gaan bladderen zou ik sowieso maar met m'n meidenhandjes van auto's afblijven en fijn een salon beginnen. Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Ik erger me aan irritante mensen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik erger me aan m'n schouder die alweer naar de haaien is!