|
||||
|
||||
Mooi werk verzet, en mooi spul, die steering-rack van Herm. Heb er ook nog even bij staan kijken zondag.
|
||||
|
||||
we hebben weer wat kilo's bespaard!
heb uiteindelijk toch de reservewielbak eruit gehaald, scheelt in combinatie met het sleepoog achter en de 2 krikpunten achter 4,5 kilo! heb de balk vervolgens dichtgelast, over het gat komt dan een carbon plaat uiteindelijk ook hebben we de linkerachterhoek aangepakt roest! de slijptol erin: stukje voor stukje pas maken (wat een k*t-kwaliteit was dat onderste stukje zijscherm reparatieplaatwerk! ) en weer netjes! Hier zie je ook dat ik een deel van de achterplaat heb weggehaald om het wind vangen te verhinderen nu de reservewielbak weg is. Ik heb de uitlaatuitsparing zeg maar heel erg breed gemaakt |
|
||||
|
||||
Vergeet je niet dat het verplicht is om sleepogen te hebben op een circuit auto? Net werk overigens!
|
||||
|
||||
mooi werk!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
je zal daar maar is niet aan gedacht hebben.. maar idd het is verplicht duidelijke sleeppunten te hebben,anders trekken ze hem aan je wielen de grint bak uit als je daar ooit beland. voor de rest ziet het er leuk uit frank..
|
||||
|
||||
geen zorgen, die komen er voor en achter nog wel op
|
|
||||
|
||||
Je bent weer goed bezig Frank, maar ik vraag me af wat je nog allemaal moet qua plaatwerk aangezien ik iedere keer weer ergens een gerepareerde hoek zie als ik in dit topic kijk. Je moet toch langzamerhand alles gehad hebben.
Of maak jij zelf roest om het vervolgens te kunnen aanpakken?
|
||||
|
||||
haha het einde komt in zicht gelukkig, op het lijstje staan nu nog:
-Andere hoek achter -Aspunt achter L+R -Spatbordrand achter L+R Ben er onderhand wel een beetje klaar met het plaatwerken moet ik zeggen, maar we bikkelen nog effies door en dan kan het echte leuke werk beginnen |
|
||||
|
||||
zozo weer lekker bezig geweest.
top man.. |
|
||||
|
||||
@Frank;heb je al een bak?
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet, heb wel gekeken welke ik nodig heb, dat is een CEH bak. komt van een polo GT af geloof ik, in ieder geval met gebout kroonwiel.
Heb 2 AHD bakken in de aanbieding! |
|
||||
|
||||
De AHD bakjes moet je bewaren,de overbrengings verhoudingen zijn het zelfde als de CEH.
Op het differentieel na dat is gelijmd/geperst maar dat wist je al. Pm me maar als je meer wil weten of als ik iets voor je kan betekenen. Jan |
|
||||
|
||||
zitten die CEH bakken ook niet in de seat ibiza? daar heb ik namelijk ook zo`n 5bak uit gehaald weet alleen de bakcode niet. het is wel de moeite waard on eens de codes na te kijken van de seat...
dat vergroot je kansen weer on zo`n bak te pakken te krijgen. succes er mee gr,egon |
|
||||
|
||||
Zou kunnen, is er geen doppel-wobber van seat?
heb overigens ook nog niet echt gezocht naar de bak, zal eens even een gevraagd topicje maken |
|
||||
|
||||
Heey , dat ziet er echt heel goed uit , ga je ook zo'n diffusor eronder in bouwen? Aangezien je nu wel plaats daarvoor hebt, onder je reservewiel bak. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Thanks, een diffuser komt er voorlopig niet, misschien als ie ooit eens af is en ik zin heb om m verder te verbeteren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja......... stel je voor dat je straks niks meer te doen hebt |
|
||||
|
||||
of nu