|
||||
|
||||
Quote:
Als je zelf geen meeting organiseert mag je geen kritiek leveren? Een verslagen topic is voor verslagen, als je dingen niet goed vond kan je dat melden (lijkt me juist welkom) zodat je het inderdaad mee kan nemen voor volgend jaar. Ik weet zeker dat al die mensen die kritiek hebben het niet beledigend of zeikend bedoelen.. maar goed, het lijkt wel alsof alleen de organisatie zelf dat inziet.. maar dat geeft in feite niet, het zijn die mensen die er uiteindelijk wat mee kunnen doen.
|
||||
|
||||
Ik ben het eens met Misha (komt misschien omdat ik hem verder niet ken )
Van de ene kant roept iedereen tegen diegenen die kritiek hebben dat ze moeten zwijgen en zelf maar eens een meeting moeten organiseren en dat ze alles maar goed en geweldig moeten vinden en van de andere kant heeft iedereen het over verbeterpunten voor volgend jaar. Nou, zonder kritiek kan een evenement niet groeien of zichzelf verbeteren. De organisatie beseft dat in ieder geval en zijn zeker weten voornemens om zich de opbouwende kritiek aan te trekken voor volgens jaar. Aan de andere kant zijn er hier ook wel mensen die de meeting volledig afzeiken en dat gaat dan ook weer nergens over want het was toch echt wel een geslaagde meeting, mits je geïnteresseerd bent in auto's en niet alleen in bier.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik vond het ook geslaagd hoor, gezelligheid moet je toch voor een groot deel zelf maken.. maar in Volksdub, zeker nu met deze locatie, zit veel meer potentie, en ik hoop dat er op deze manier het maximale uitgehaald kan worden de komende jaren.
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie niet in dat ik iets tegenspreek! maar zoals bepaalde mensen op het forum(bijna altijd de zelfde mensen) altijd alle meetings afkraken, wil ik tegen zeggen probeer het zelfs eens dan kom je er pas echt achter wat er allemaal gedaan moet worden, en als je dan een kleine club bent valt dat tegen, en als buitenstaander die nooit iets organiseert is het gemakkelijk om commentaar te leveren. hier laat ik het dan ook bij!! vind het jammer dat ik zelf niet aanwezig kon zijn en tegen DUB05 en Volksforum wil ik zeggen voor de meeste bezoekers was het een schitterd treffen en ik hoop dan ook dat ik volgend jaar aanwezig kan zijn!! m.vr.gr |
|
||||
|
||||
Ik ben er het hele weekend geweest en kan niks anders zeggen dan Supermeeting!!! goed georganiseerd goed eten en drinken de Zaterdagavond en niet duur!! voor de gene die dat wel vinden, nou dan spaar je maar een jaartje langer en kom dan weer kijken, misschien dat je dan wel 1,70 over hebt voor een pilsje!
Ja enkel een douche is wel lekker maarja je kunt niet alles hebben voor dat ene nacht. En de opstelling vond ik goed en zaols al eerder vermeld is iedereen liepkriskras door elkaar en toch werd alles gezien en zag je iedereen. De weg erheen ja... een beetje stoffig en zoals Gerard al zei bijna iedere MK4/MK5 eigenaar geeft Airride heden ten dage dus gebruik dat dure onderdeel dan ook, en voor degene die met een schroefset rijden ja Gewoon rustig aan doen en links of rechts van het pad rijden en je overleefd die "50" meter wel! Al met al veel lol gehad en hoop dat het volgend jaar weer een terug komend Treffen gaat worden. Bedankt aan de organisatie!! Groeten Nick. Last edited by gtilunatic : 05-07-2010 at 11:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
tja je hebt natuurlijk kritiek en je hebt KRITIEK
dat laatste is nogal vervelend. er zijn mensen die natuurlijk kritiek leveren over iets waar ze zelf meer aan kunnen veranderen dan de organisatie.. zoals prijzen voor catering, klachten over toegangswegen etc. die prijzen zijn bijvoorbeeld zo gek nog niet. en de toegangsweg ziet eruit alsof je gewoon met je ogen open een heel eind komt.. zolang je de laatste meters geen haast hebt en je je niet wilt laten zien/horen. |
|
|||
|
|||
Ik heb een super ( zwaar ) weekend gehad. Iedereen bedankt voor jullie komt.
En ook iedereen bedankt voor de aandachtspunten. Deze gaan allemaal meegenomen worden in de vergadering. Heb weer een hoop mensen gesproken en weer een hoop dingen opgeschreven die volgend jaar een stuk beter kunnen. Ben blij dat er ook nog heel veel mensen zijn die mij/ons wel persoonlijk durven aan te spreken en niet de privacy van hun pc nodig hebben. En als laatste wil ik zeggen dat we als organisatie een weekje rust nemen ( hebben we wel verdient ). En vanaf volgende week weer druk gaan beginnen aan VOLKSDUB 2011. En ik hoop dat iedereen er dan weer bij is. En ons de kans geeft om te laten zien dat wij iets met de aandachtspunten hebben gedaan. Greetzzzzz Sebas www.dub05.com |
|
||||
|
||||
Quote:
Vraag me toch af waarom ik dan KRITIEK geef en geen kritiek.. het gaat allemaal op een hele nette manier.. 'jullie' leveren kritiek op projecten/dikke mk4's of wat dan ook, ik lever zo op mijn beurt wat kritiek op een meeting.. prima toch? En nog nuttig ook.
|
|||
|
|||
Kritiek en verbeterpunten zijn er altijd zolang je iets organiseerd..
Ik heb zelf in de 10 jaar dat ik zelf in een organisatie zit die een meeting organiseerd nog nooit een perfecte meeting gezien.... Wij zelf hebben ook elk jaar verbeterpunten die de bezoekers nog niet opgemerkt hadden. Je kunt ook beter als je kritiek hebt het eens persoonlijk bespreken met de organisatie en dan zul je inzien dat je nooit alles in de hand hebt. Het terrein is groot en men kan hier doorgroeien..... Nu kan men ook investeren in het verbeteren. De eerste keer op een nieuw terrein is het moeilijkste wat er is. Na zo'n dag weet je pas wat beter kan voor de volgende editie's. Over de toegangsweg... tja je kunt niet alles in de hand hebben. Probeer maar eens aan een terrein te komen waar je welkom bent om zo'n evenement op te zetten. Voor degene die al eens met het bijltje hebben gehakt die weten hoe moeilijk dat is. Samen met Ruud waren we als laatste standhouder/bezoeker weg. Nog ff wat ervaringen met Peter uit gewisseld en weer naar huis na een leuk weekeinde. Peter we spreken elkaar zekers weer. Ik zeg op naar 2011 |
|
||||
|
||||
enige puntje wat me wel opviel is dat je aan de poort geen tasje meekreeg,die ikzelf altijd gebruik om m'n afval van die dag in te doen en naderhand in een vuilnisbak deponeer(het zij op de meet,danwel langs de snelweg op de weg terug).
wc's hoor je iedereen over klagen,maar wat hier ook al eerder gezegd werd,ze zijn niet goor neergezet,dus ergens gaat er iets mis (oftewel als je eerst de pot onderschijt en daarna gaat lopen klagen dat de wc er niet uitzag ben je verkeerd bezig) ik heb er zelf overigens geen gebruik van gemaakt,heb de brandnetels in de bosrand verfrist. zeuren over prijzen slaat imo ook nergens op,als je er de centen niet voor hebt,blijf dan thuis,of neem van thuis genoeg spul mee zodat je niet aan een peperduur frisdrankje van !1.70! hoeft te lebberen.... over het pad zijn de meningen nog steeds verdeeld,maar zoals ik al zei,ik had er geen last van en zag ruurd met de cor net zo heerlijk wegschuiven..... ook de f&i van mike en stefanie(waar ik mee opreed) kwam,laag als ie is,er gewoon zonder kleerscheuren overheen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Leuke dag gehad gisteren, wij zijn ook geen hoogrijders maar konden goed over het pad heen komen. Beetje beleid en afstand houden (stof) en je had geen enkel probleem.
Enige puntje idd. de wc, ging 's morgens voor de 1e (en laatste) keer pissen en toen zaten de pisbakken overvol en trokken ook niet meer door (de mijne niet iig). Hierdoor spettert de pis van je voorganger tegen je ballen aan en dat is niet fijn. Afgezien daarvan gewoon prima geregeld, mooi terrein en je hoefde niet lang te wachten op je drinken en/ of eten wat soms wel eens anders is. Tasje bij de ingang verdwijnt bij mij toch altijd ongeopend de kliko in dus ook die niet gemist. Kortom wij van de Subdubbers hebben een leuke dag gehad en zijn er volgend jaar gewoon weer bij. |
|
||||
|
||||
Quote:
mag ik vragen waarom jij in godshemelsnaam overal 'haat,haters,haten' bijhaald? je lijkt wel een gefrustreerde puber
|
||||
|
||||
Quote:
En jij lijkt wel een hater
|
||||
|
||||
Het Belangrijkste puntje heb ik nog niet gelezen...
KOFFIE :-) Ik vond het een goeie en erg gezellige meet! De weg was wat stoffig (niet erg moest toch nog poetsen!) maar met de auto geen problemen gehad. Eten was Perfekt! vond 7,50 voor een dagentree echt niet duur! Voor dat geld kun je ook niks organiseren en ook nog een geschenkje geven.. er waren genoeg mooie auto's en het weer hadden ze Super geregelt.. heb nu nog een rooie kop Jongens ga zo door ik ben er volgend jaar gewoon weer bij..! |
|
|||
|
|||
Quote:
Kerel ik heb jou naam nooit genoemd. Je gaat er gewoon automatisch vanuit dat het om jou gaat.... Catering prijzen kun je iets aan doen ja. Zorg dat je of gewoon de redelijke prijs betaald of neem iets van thuis mee, wat sowieso geen slecht plan is met weer zoals de afgelopen paar dagen dan verdroog je ook niet in de file oid. Over de toegangs weg. Nee ik was er niet. Maar wat ik ervan zie en begrijp valt het nogal mee en zijn er een stuk lastiger plaatsen hier in arnhem of zelfs bij mij voor de deur. De mensen die KRITIEK leveren zijn de mensen die de toon verkeerd leggen... |
|
||||
|
||||
1 puntje van verbetering:
maak er gezellig 3 dagen van vond het een top meeting!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
jajajajaja.... Een niet al te jofele opvatting