|
||||
|
||||
Golf MK3 Cabrio VR6
Ja, een paar jaar terug een mk1 cabrio gehad en het bleef kriebelen. Toch wel erg leuk zo'n dakloos golfje.
Na een lange tijd zoeken kwam ik afgelopen mei een mooie basis tegen. Een behoorlijk verwaarloosde golf 3 cabrio. Maar wel al met een vr6 erin en op kenteken. Veel dingen die ontbraken of kapot waren. Zo zat de afdekplaat onder de voorruit los, bij het dash waren er een kleine 12 schroefjes uit, veel kapjes kapot of gebroken, stoelkabel gebroken, wielen compleet ver****t, zijschermen zo krokant als lays ze niet kan bakken enzovoorts... maar goed, een mooie basis is het wel. Heb gelijk toen ik m thuis had een afspraak gemaakt met de restyler. Zaten veel deukjes zo zonde.. Ook hele smerige vouwen. Maar goed is er allemaal uit gegaan. In totaal 14 deukjes eruit gehaald. De auto is een 90pk rolling stones edition uit 1995 met een AAA blok erin. Met rotor. Wat ik wel prettig vind, toch net iets feller vergeleken met dis . Heb al een paar fototjes voor jullie. Zo ging ik hem halen, met heldere lampen die los zaten, een mooie zonneband en twee zilveren en twee zwarte wielen: Gelijk op de weg naar huis nog de zonneband eraf gepeuterd wat van de missende delen: alvast een deel binnen van de spullen: en weer wat verder, een us bekerhouder, ideaal: Lampje achter kachelpaneel kapot en voor de vaderdag een paar mooie hoogglans b stijl panelen gekregen knipperlichten aangepast; nieuwe knipperlichten en blindplaten in de bumper en zwart vw embleem nieuwe koplampen alweer andere knipperlichten en hofele luchtinlaten binnen nog wat gedaan, weinig opbergmogelijkheden. Heb een extra dashboardkastje gekocht beetje priegelen maar het slot werkt nu ook op de originele sleutel nieuw stuurtje erin en wat chroom, tsja ik vind dat inderdaad mooi! nieuwe kaphoes omdat er geen bij zat En nog een origineel rolwindscherm. De ophangstukjes zelf gemaakt; had ook nog een mooiere set wielen gevonden op zolder eindstukken eraf en mooiere erop... moet nog wel een keer gelast worden hangt nu enorm scheef.......... En achter ook weer knapper, slot uit de lijst gehaald en een zwart vw embleem Dat was t denk ik wel even. Woensdag in Duitsland een complete neus ophalen van een andere cabrio zodat ik de voorschermen en de beschadigde bumper kan vervangen. Meer updates volgen ongetwijfeld veel te snel.. Last edited by stn1 : 02-07-2010 at 17:05. |
|
||||
|
||||
Gisteren ook nog de boordcomputer aangesloten, had op ebay.de een handle en kabelboom gekocht. Was wel even werk om aan te sluiten, er heeft ooit een alrm in de auto gezeten en de hele kabelboom van het alarm zat er nog in. Inclusief aftakkingen. Heb alles losgehaald en weer doorverbonden.
Maar na 6 uur zweten werkt het nu.... |
|
||||
|
||||
Erg lekker!
|
||||
|
||||
erg mooi om te zien
dat een "verwaarloosde" auto weer netjes word gemaakt
|
|||
|
|||
Zonde hoe sommigen ermee omgaan!
Netjes opgeknapt!
|
||||
|
||||
Ja, en ook nog 14 parkeerdeukjes en deuken eruit laten halen..
|
|
||||
|
||||
dat doe je weer netjes PA
erg mooi alweer,zwarte porkers er weer onder weg?
|
||||
|
||||
vin ze in het zwart wel erg netjes staan.. goed bezig ook verder
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wielen zijn nu zilver, vind het zwarte wat te duister
Komen wel mooie wielen op, ben druk op zoek.. |
|
||||
|
||||
Dat heeft lang geduurd voordat je van deze een topic had gemaakt zeg!
Ondertussen voldoende aan gedaan om het toch maar weer een project te noemen lijkt me Knapt met de dag op. Vind hem inmiddels al een stuk mooier als bij aanschaf, denk dat je lange- en korte-termijn plannen e.e.a. alleen maar zullen verbeteren. Jammer dat we inmiddels geen prestatiemeting meer kunnen doen naast mijn cabrio, dan maar tegen de jetta van JW richting MIVW
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 Last edited by kiwi-gti : 03-07-2010 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Mooi ding man, en helemaal met een vr erin.. wel een aparte auto, omdat ze er standaard niet met vr6 geleverd zijn toch??
groeten |
|
||||
|
||||
Erg leuke combi trouwens zo'n cabrio met een vr erin ,komt deze toevallig uit t noorden van t land ?
|
||||
|
||||
Je laatste aanwinst(en) al opgehaald? Foto's!
|
||||
|
||||
geen foto's.... eerst adapters, centreerringen, banden en naafkapjes regelen
|
|
|||
|
|||
staat er weer super bij, wat een auto al niet kan veranderen met een paar 'kleine'dingetjes!
Goed bezig P.A.
|
||||
|
||||
Wat pak je toch iedere keer je wagens goed aan
En wat is ebay toch geweldig he
|
||||
|
||||
leuke aanwinst
|
||||
|
||||
He Peter, leuke cabrio! Wel weer een uitgebreid wagenpark zo, of is de Porsche weg?
Ga je ook naar mivw?
|
||||
|
||||
MIVW is wel de bedoeling om te gaan, even afhankelijk van of alles op tijd binnen is.
En de BMW is weg nu alleen nog maar auto's die max 8km op een liter dure benzine vooruit komen. |