|
||||
|
||||
is wel aardig snel gegaan allemaal.
er leuk geworden en ben benieuwd hoe het bij de RDW verloopt.
|
|||
|
|||
Zo, vanmorgen ook de brandstofpomp aangesloten. Is niets van de zien dat hij niet origineel is. Ga vanmiddag fotos maken.
CVO is aangevraagd en RDW is ook al ingelicht Nu hopen dat er een juist cvo is, dan gaat hij over 2 weken de weg op (=
|
||||
|
||||
Quote:
Op de N34 naar Groningen Maar kan wel een andere zijn geweest, dat was ook een een groene Cordoba!
|
||||
|
||||
Gaat lekker rap! ennuh tof man vr6 in een Cordoba
|
|
||||
|
||||
ja zeker lekker, had ik zelf ook een keer willen doen, dan met een v6 24v. Nog leuker.
|
|
||||
|
||||
zo dat is snel gegaan, klinkt lekker zo!
http://www.youtube.com/watch?v=i2CkYGMrDQ8 maar wel een beetje plastic fantastic he? dat audi front kan echt niet
|
||||
|
||||
Die bumpers in dat filmpje
Vetel me aub dat dat alleen voor dat filpmje was en je daarnooit echt mee hebt gereden .............
|
||||
|
||||
Jawel wietze, hij heeft zo durven rondrijden, maar nadat hij met ons naar Worthersee is geweest, zijn hem de ogen open gegaan.. Hahaha..
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Psst Ronnie, niet allee verklappen (a)
Maar idd.. Ik heb 5 hele maanden zo rondgereden :$ Worthersee heeft idd mijn ogen geopend, hoewel de plannen al lagen, alleen de uitvoering werd uitgesteld. Mjah, in het filmpje is ook te zien dat ik meer geprobeerd heb.. Hoe was het? Wijsheid komt met de jaren
|
||||
|
||||
Quote:
dat is zeker waar. heb vroeger ook met auto's gereden waar ik nu om zou lachen.
|
|||
|
|||
Ben nu 24. En geloof me.. De cordoba is nog niet de ergste
Kwam eens een foto van een auto van me tegen op een belgisch forum onder het kopje sjinkers Heb daar wel mijn eerste beker mee gewonnen, pechvogel gezien ze op weg naar de meeting mijn dakraam vanuit een brug hebben ingegooid..
|
||||
|
||||
dat meen je niet. daar moet je eigenlijk voor terug rijden om ze van de brug af te schieten
|
|||
|
|||
Njah, was niet een plek waar je snel op de brug kon. Ik kon niets anders dan water scheppen en laterna glas rapen..
Ach ja, positief denken he, het had erger kunnen aflopen. Schrok ontzetten waardoor ik op de foute baan kwam, waar gelukkig niemand reed.Mensen achter me zagen iemand wegrennen maar konden geen goed signalement geven, waarborgfonds betaalde niets
|
|||
|
|||
Zware tegenslag
Auto gaat toch niet op kenteken komen. Ben aan het twijfelen de auto om op de sloop een model '97 te zoeken en alles om te zetten. Ik hoorde eerst dat de kosten voor het omkeuren rond de 1000 euro zouden liggen.. daarna hoorde ik dat ik een cvo zou krijgen en het 80 euro kost.. Laatste nieuws: CVO is niet te krijgen, kosten van alleen de keuring of aan de milieutechnische eisen wordt voldaan > 10.000 Even dus overleggen wat de volgende stap is... zwaar klote iig!
|
|||
|
|||
Had je dit niet beter eerst kunnen navragen voordat je begon met bouwen????
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik dus gedaan...
"Op 1 maart 2010 09:08 schreef **<**@seat.nl> het volgende: Beste Michel; Wij kunnen een coc voorje bestellen. Het duurt 1 tot 2 weken voordat die hier is. Kosten zijn €.150,- incl btw Ik hoor wel of jij deze wil bestellen, wij vragen een aanbetaling van €.75,- Groeten.." " Dag ***, is deze coc dan de typegoedkeuring of is dit alleen het onderzoek waarbij ik dan nog geen zekerheid heb of het is toegestaan? mvg Michel" "Op 1 maart 2010 09:39 schreef **** <***@seat.nl> het volgende: Dit document is het CVO dus geldig"
Lets have sex like burger king and mcdonalds. I'll do it my way, and you will be loving it Last edited by Candyman : 23-02-2011 at 22:47. |
|
||||
|
||||
een pre 98-er zoeken maakt omkeuren wel veel makkelijker ja, maar een "Lelystad"-keuring kost toch ook niet meer dan 1500 euro?
|
|
|||
|
|||
dat dacht ik dus ook te hebben gelezen:
" n reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende. U vraagt of er bij een motorwijziging een herkeuring moet plaats vinden. Wanneer er in een gekentekend voertuig een motor wordt aangebracht met een andere motorcode dan moet het voertuig bij een van de keuringsstations van de RDW worden gekeurd om het kenteken en het kentekenregister aan te laten passen. Wanneer tijdens de keuring blijkt dat het gewijzigde voertuig overeenkomt met een bestaande typegoedkeuring en het voertuig aan de overige eisen voldoet krijgt u een gewijzigde kentekenbewijs uitgereikt. Het overeenkomen met een typegoedkeuring kunt u eventueel aantonen met een verklaring van de fabrikant of zijn gemachtigde importeur. Wanneer tijdens de keuring blijkt dat het gewijzigde voertuig niet overeenkomt met een bestaande typegoedkeuring dan wordt u doorverwezen naar het Test Centrum Lelystad (TCL), voor het afleggen van een geluidstest. Wanneer de geluidstest met goed gevolg is afgelegd krijgt u een gewijzigd kentekenbewijs uitgereikt. Wanneer bij de keuring blijkt dat het vermogen van de dan gemonteerde motor vergeleken met het vermogen van de origineel gemonteerde motor met meer dan 40% is toegenomen dan dient er tevens een weggedragtest te worden afgelegd op het TCL. Eventueel kan aan u worden gevraagd het vermogen van de motor aan te tonen. Wanneer de weggedragtest met goed gevolg is afgelegd krijgt u een gewijzigd kentekenbewijs uitgereikt. De kosten voor de keuring motorwijziging zijn euro 41,50, voor een eventuele weging euro 17,50, voor een geluidstest euro 348,00 en voor een weggedragtest euro 275,00. Een afspraak voor een keuring kan bij een van de keuringsstations van de RDW worden gemaakt. De keuringsstations zijn bereikbaar via www.rdw.nl of telefoon 0900 0739. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Medewerker Klantenservice RDW" Maar ik kreeg: "Geachte heer Raeven, In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende. Als niet kan worden aangetoond dat het voertuig overeenkomt met een typegoedkeuring dan is toelating bijna onmogelijk. U zou wel kunnen laten toetsen aan alle geraakte richtlijnen maar alleen de milieubeoordeling kost meer dan 10000 euro. Deze beproeving kan niet door de RDW worden uitgevoerd maar dient u bij TNO uit te laten voeren. Wanneer het vermogen is toegenomen dienen ook de rembeproeving en weggedrag test opnieuw te worden uitgevoerd. Dit zijn zeer kostbare beproevingen. Ik adviseer u van deze wijziging af te zien. Deze wijziging in een Golf 1 uitvoeren is geen probleem."
|
|||
|
|||
Geen probleem in Golf 1 ????????
Huh mis ik wat. |
|
|||
|
|||
Geen idee hoe hij erbij komt, maar is wel fijn al te weten:
golf 1 vr6 compressor die ook nog op kenteken moet. Denk echter dat hij de golf 2 bedoeld waar ik het eerder over had. Daar komt namelijk mijn diesel motor in te liggen. Dit is dus geen probleem. intussen heb ik een mooie cordoba 1.9 tdi sxe sport gevonden uit 1997. Ga deze denk ik kopen, dieselblokje in een golf 1 leggen en alles van de cordoba die ik nu heb ombouwen naar de nieuwe cordoba. Zit ik niet meer met het gezeur de strenge keuring. Zal de huidige seat dan in onderdelen gaan verkopen. Beetje meer werk, maar de sxe is ook een stuk luxer dan de se uitvoering die ik nu heb. o.a. electrisch bedienbare ramen, super strak interieur, 100% goed in de lak, mistlampen voor etc. Weet alleen nog niet of deze ook standaard schijfremmen achter heeft, anders moet ik deze nog even plaatsen.
Lets have sex like burger king and mcdonalds. I'll do it my way, and you will be loving it Last edited by Candyman : 15-07-2010 at 14:38. |