|
||||
|
||||
Erg tof!!
|
|||
|
|||
Niks meer aan doen, hij is perfect zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel Dikke motor en smalle vooras
|
||||
|
||||
Goed bezig .. gelijk ook alweer goede plannen getrokken
|
|||
|
|||
Fack vet baas,
ik wil ook een kiver! |
|
||||
|
||||
Cool geworden!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat van de dikke motor gaat wel lukken. Eind vorige maand heb ik wat spulletjes besteld bij vwparts.net en deze zijn nu binnen. Op mijn verjaardag nog wel! Plaatjes! CB Performance 69mm 4140 Forged Chromoly Crank Engle 120 Camshaft CB Straight Cut Cam Gears Overview + nog wat kleine dingetjes Binnenkort meer. |
|
||||
|
||||
Nice!! Hoe gaat de transactie en levertijd bij vwparts.net? Zie dat ze in CA zitten, hoe gaat het in z'n werking met de tax etc?
Reactie mag eventueel via PM
|
||||
|
||||
Je hebt een PM. Levertijd was ongeveer 14 dagen. Zeer goede service van vwparts.net, mailen ook snel terug.
|
|
||||
|
||||
Weer wat nieuwe spulletjes!
009 ontsteking Scat pulley CB drijfstangen SCAT Lube a Lobe Lifters Standaard drukgroep En alles bij elkaar Elektronische ontsteking! Nog even een complete vooras opgehaald uit Enkhuizen om te gaan versmallen. Nog even adjusters bestellen en dan kan ik eindelijk weer wat lassen |
|
||||
|
||||
Lekker aan de hobby!
Toffe spulletjes hoor. |
|
||||
|
||||
Gaaf spul!
|
|
||||
|
||||
En toen was er een versmalde as!
Nu alleen nog even schoonmaken en de as een kleurtje geven. En dan kan ie weer op z'n bakkes, BAM! Vandaag heb ik ook nog een triggerwheel thuis gekregen, komt uit Engeland. Betekend dus dat ik voor injectie ga! Binnenkort ga ik een MegaSquirt II computer bestellen en in elkaar solderen. Ik heb ook al IDF inlaten gekocht waar naar alle waarschijnlijkheid throttle bodies van een motor op komen. |
|
||||
|
||||
wat een gaaf ding, hier hou ik van
|
||||
|
||||
You forgot this pic
Adjuster er op een speciale manier ingelast
|
||||
|
||||
De vooras is inmiddels ook geverfd en zit weer onder de auto. Nu nog even wachten op mijn nieuwe stuurhuis die besteld is bij Hotrod. Stuurt toch wel even wat beter dan zo'n versleten stuurhuis denk ik
Zaterdag heb ik op het KWF een mooie koop gedaan; 1835cc cilinders en zuigers Binnenkort mijn carter maar eens laten bewerken zodat de hele bende weer in elkaar kan. |
|
||||
|
||||
Versmalde vooras met een nieuw stuurhuis Eindelijk weer eens lekker touren.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vette rat !!!
|